metainformationer
Fra : Tina

Dato : 22-12-06 16:22

Hvordan laver man så søgesiderne fx google kan finde ens hjemmeside?

Jeg ved man kan oprette meta informationer, det hjælper bare ikke noget, så
håber nogle af jer lige sidder med et guldkorn hvordan man får det til at
virke??

MVH Tina der helst skal have det ind med skeer

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Dan Storm

Dato : 22-12-06 16:59

Tina skrev:
> [...]
> håber nogle af jer lige sidder med et guldkorn hvordan man får det til at

Gå direkte til kilden? <url:
http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35769>

Det er trods alt dem som har bestemt hvordan pageranking og indeksering
af websites foregår.... (groft sagt)

> MVH Tina der helst skal have det ind med skeer

Det er indemellem en del af livet for at få mulighed for at lære... ;)

> Den har indtil videre sparet mig for at få 1057 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

Dog har du stadig meget at lære, fornemmer jeg! :p

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Martin

Dato : 22-12-06 18:39

Tina wrote:
> [...]
> håber nogle af jer lige sidder med et guldkorn hvordan man får det til at

Lav et site med en masse brugbar indhold - og få andre sider til at
linke til siden - så skal resten nok komme.