javascript virker ikke i IE7?
Fra : PSS

Dato : 22-12-06 10:52

Jeg har installeret den nye browser og kan konstatere at det
diasshow jeg har kørende på www.poulss.dk ikke fungerer i den nye
browser, kan nogen fortælle mig, hvordan jeg fikser dette
problem?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-12-06 11:09

PSS skrev:

> [...]
> diasshow jeg har kørende på www.poulss.dk ikke fungerer i den nye
> browser, kan nogen fortælle mig, hvordan jeg fikser dette

Start med at validere din side. Du angiver at bruge xhtml 1.1, men
koden er meget langt fra at være valid xhtml.

Dit javascript ser i øvrigt ud til at være stærkt forældet. Dels
bruger det prædikatet language="JavaScript1.2", dels benytter det
en browserdetektion der regner Opera - uanset version - for en
ikke-DOM-kapabel browser.

Se mere om validering her: <http://www.html-faq.dk/1005.asp> og
her:
<http://diveintomark.org/archives/2003/05/05/why_we_wont_help_you>
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Holst

Dato : 22-12-06 11:09

PSS wrote:

> [...]
> diasshow jeg har kørende på www.poulss.dk ikke fungerer i den nye
> browser, kan nogen fortælle mig, hvordan jeg fikser dette

Ja, du slået Javascript til?