Campingvogn til en Toyota Avensis
Fra : Michael

Dato : 21-12-06 18:20

Hej vi er en famillie der få den nye toyota avensis i januar 2007, er der
nogle der har en god ide til en campingvogn til en famillie på 2 voksne og 2
børn på 3 og 7 år, den kan "kun" trække 1300 kg. Kan man få en god
famillievogn til sådan en bil????

venlig hilsen

Michael

Fra : Jørgen L.

Dato : 22-12-06 00:56

> [...]
> nogle der har en god ide til en campingvogn til en famillie på 2 voksne og
> 2 børn på 3 og 7 år, den kan "kun" trække 1300 kg. Kan man få en god

Ja det er da muligt, hvilken motor kommer der i avensisen ? den kan nemlig
vejes en del op afhængig af motor.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Michael

Dato : 22-12-06 09:30

det er en 1.8 Benzin Stationcar

Fra : John Roger Johansen

Dato : 22-12-06 09:31

Michael wrote:

> [...]
> nogle der har en god ide til en campingvogn til en famillie på 2 voksne og 2
> børn på 3 og 7 år, den kan "kun" trække 1300 kg. Kan man få en god

F.eks. Dethleffs 490TK:

<http://www.dethleffs.de/2006/de/caravans/tech_data.php?id_fahrzeuge=00994576&id_lang=&id_modelljahr=&folder1=caravans&folder2=camper&CatName=Camper&sprache=de>

John Roger

Fra : HSLK

Dato : 22-12-06 12:11

Hejsa

> [...]
> nogle der har en god ide til en campingvogn til en famillie på 2 voksne og
> 2 børn på 3 og 7 år, den kan "kun" trække 1300 kg. Kan man få en god

Der er mange vogne som i kan køre med
Jeg vil nok anbefale jer at se på køjevogn når der er 2 børn.
Adria har lavet mange vogne som er lette og det er udemærket vogne vi har
selv en adria unica a 502 dk fra 2000 den skifter vi ud med en adria
classica 663 uk den vejer på 1450 i egenvægt og 1700 i total vægt.
Man skal så vidt jeg ved passe lidt på ADRA vogne fra før 2000 der havde de
vist lidt problmer med at holde tæt men det har de fået styr på alle vogne
har haft deres børnesygdomme på en eller anden måde.

Dethleffs har også lavet vogne som i kan trække også med køjer.
Hobby har også lavet køjevogne.
Der er mange mærker i kan trække

Det var måske lidt nemmer at hjælpe hvis man viste hvad i havde af ønsker
til vognen, køjer ,dobblet seng, varmt vand, toilet, sidegruppe
(rundsidegruppe eller alm sidegruppe) og hvad pris leje havde i tænkt jer at
ligge i ???
ny eller brugt ???

Knus Henriette.

Fra : Michael

Dato : 22-12-06 14:33

Hej Henriette

Vi kunne godt tænke os en køjevogn, og så vi også kunne lave lidt mad, og et
toilet til ungerne om aften/natten... så havede det været rigtigt hyggeligt
med en rund siddegruppe, som man måske kunne lave om til dobbelt seng, men
jeg ved ikke om det kan lade sig gøre..

Jule hilsen fra

Michael

Fra : HSLK

Dato : 22-12-06 17:31

Hejsa

> [...]
> hyggeligt med en rund siddegruppe, som man måske kunne lave om til dobbelt
> seng, men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre..

rundside gruppen indskrænker det lidt men her er et par links

http://www.adria-mobil.com/dk/products/caravan/altea/542PK/

http://www.dethleffs.de/2006/dk/caravans/tech_data.php?id_fahrzeuge=00927314&id_lang=&id_modelljahr=&folder1=caravans&folder2=camper&CatName=Camper&sprache=dk

http://www.camp-ing.dk/s476.asp

http://caravelair.tm.fr/detail.asp?pvehiculeID=11&langue=ang

http://www.campingvogne.dk/
Finder du en del brugte som opfylder dit krav

det var hvad jeg lige kunne finde på kort tid måske andre kan suplere

God jagt og spørg endelig løs

God jul

knus Henriette.

Fra : Claus DN

Dato : 27-12-06 11:17

"Michael" <brandmand@brygge.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hyggeligt
| med en rund siddegruppe, som man måske kunne lave om til dobbelt seng, men

http://www.campingvogne.dk/brugte_til_salg/forhandler/403100/364/Knaus.htm
Den har det I ønsker plus muligheden for at lave voksenseng ved siden af
køjerne så I altid kan have rundsiddegruppen til rådighed. Det er en
indretning vi sætter meget pris på da vi kører meget rundt. Der er altid
redt op til 4 personer + vi har rundsiddegruppen til rådighed.

Vores er den ældre udgave af den, men nøjagtig samme indretning:
http://www.campingvogne.dk/brugte_til_salg/forhandler/354401/381/Knaus.htm
Kan handles til 70-80.000 privat afhængig af stand og udstyr.

Bege overholder vægtgrænsen som du har nævnt.

Vh. Claus
"Husk at rette mailadresse ved svar"

Fra : Michael

Dato : 03-01-07 13:57

Tak til jer alle der har bidraget med gode ideer til en god børne
Campingvogn...

Godt nytår

Michael

Fra : steen-h@post8.tele.d~

Dato : 23-12-06 23:16

Michael skrev:
> [...]
> med en rund siddegruppe, som man måske kunne lave om til dobbelt seng, men

Prøv at kigge på de to køjevogne.
Forskellig indretning men opfylder kraverne.
495 er opvejet fra 1350 til 1500.
www.kloster-trailerudlejning.dk

mvh
Steen