Linux installation
Fra : Dieter Britz

Dato : 21-12-06 09:47

Jeg står til at installere Suse Linux i en ny PC. Vi har en DVD med
hele systemet på. Er der nogle ting man skal være opmærksom på
under installationen, så jeg får alle de vigtige ting med?
--
Dieter Britz http://chem.au.dk/~db

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 21-12-06 10:57

"Dieter Britz" <db@chem.au.dk> writes:

> Jeg står til at installere Suse Linux i en ny PC. Vi har en DVD med
> hele systemet på. Er der nogle ting man skal være opmærksom på
> under installationen, så jeg får alle de vigtige ting med?

Der er vel en installationsvejledning du kan læse?

Ellers plejer man som regel at kunne lægge yderligere ting ind bagefter.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : gil

Dato : 21-12-06 19:55