Internetforbindelse lukker på mystisk vis
Fra : jakla

Dato : 21-12-06 09:33

Et for mig uløseligt problem:

En bærbar forbundet til netværk på arbejdet fungerer problemfrit.
Når den sluttes til min TDC ADSL-forbindelse hjemme, forsvinder
internetadgangen usystematisk efter 10-60 minutter.

Samme forbindelse fungerer upåklageligt i forbindelse med en Mac.

TDC har meldt tilbage, at der ingen problemer er med selve forbindelsen
- de nævnte, at en firewall kunne være forklaringen?

Kan nogen hjælpe?

/Jakob

Fra : Carsten H

Dato : 23-12-06 05:40

Kig på dine indstillinger til netkortet- som default sætter XP det sådan at
strømstyringen må lukke for kortet.

Carsten