Gratis POP3 email
Fra : Tage Danielsen

Dato : 21-12-06 09:24

Har søgt og søgt men kan ikke finde et sted hvor man kan få en gratis POP3
email konto med min. 10 MB lagerplads og uden begrænsning på størrelsen af
vedhæftede filer ( mange har begrænsning på 2 MB).
Har forsøgt med Hotmail, men de har åbenbart lige ændret deres konti så der
nu skal betales for at kunne integrere i Outlook Express.

Tage D

Fra : Svend

Dato : 21-12-06 09:34

Tage Danielsen wrote:
> Har søgt og søgt men kan ikke finde et sted hvor man kan få en gratis POP3
> email konto med min. 10 MB lagerplads og uden begrænsning på størrelsen af
> vedhæftede filer ( mange har begrænsning på 2 MB).

gmail med pop3 over tls.

--
Svend

Fra : Tage Danielsen

Dato : 21-12-06 09:56

> gmail med pop3 over tls.

Hvad betyder "tls" ?

Og er der ikke noget med at gmail kun kan oprettes hvis man får en
invitation fra en anden bruger ?

Tage D

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-12-06 10:53

http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Sockets_Layer

> Og er der ikke noget med at gmail kun kan oprettes hvis man får en
> invitation fra en anden bruger ?

Jow, men det næppe svært at spørge om man kan få én.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 21-12-06 11:06

Tage Danielsen <tagedanielsen@tiscali.dk> wrote:

> Og er der ikke noget med at gmail kun kan oprettes hvis man får en
> invitation fra en anden bruger ?

Smut forbi Bytetest: <http://www.bytetest.com/>
De har normalt altid en bunke invites på lager.

Mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Tage Danielsen

Dato : 21-12-06 13:02

> Smut forbi Bytetest: <http://www.bytetest.com/>
> De har normalt altid en bunke invites på lager.

Det har jeg hermed gjort og er happy !
Tak for hjælpen

Tage D

Fra : PØLLE

Dato : 21-12-06 23:50

> Det har jeg hermed gjort og er happy !

Jeg bruger også GMail og er godt tilfreds især med pladsen (2,7GB) og
spamfighteren.
Jeg har gennem de sidste 30 dage modtaget 868 spams og kun ca. 10 er
'smuttet' igennem.

--
PØLLE

Fra : ShutEye

Dato : 22-12-06 01:58

> Jeg bruger også GMail og er godt tilfreds især med pladsen (2,7GB) og
> spamfighteren.
> Jeg har gennem de sidste 30 dage modtaget 868 spams og kun ca. 10 er
> 'smuttet' igennem.

Du har modtaget men ikke smuttet igennem?
Eller var det omvendt?

Fra : PØLLE

Dato : 22-12-06 09:56

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Du har modtaget men ikke smuttet igennem?
> Eller var det omvendt?

GMail har de sædvanlige mapper med Indbakke, Sendte Mails og Slettet Post.
Endvidere er der en mappe for spam.
Når jeg skriver "smuttet igennem", mener jeg, at spamfilteret fanger de 868
spams, men filteret har ikke kunnet finde ud, at de 10, som 'smuter' igennem
i virkeligheden er spam, hvorfor disse ligger i Indbakken.
Nu er det så min oppave at markere disse mails som spam. Derved flyttes de
til mappen for spam og der meldes samtidig aut. tilbage til GMail, at dette
er en spammail, således det ikke vil forekomme hos andre.

PØLLE

Fra : ShutEye

Dato : 22-12-06 19:20

> [...]
> til mappen for spam og der meldes samtidig aut. tilbage til GMail, at
> dette er en spammail, således det ikke vil forekomme hos andre.

Ah! Sådan et bayesiannellernoget filter?

Fra : PØLLE

Dato : 22-12-06 20:05

Hvad er "et bayesiannellernoget filter" ???

--
PØLLE

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-12-06 20:10

"PØLLE" skriver:

> Hvad er "et bayesiannellernoget filter" ???

Bayesian er en filtreringsmetode mod spam.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : ShutEye

Dato : 22-12-06 20:18

> Bayesian er en filtreringsmetode mod spam.

Hva pokker, jeg _havde_ sgu stavet rigtigt :)

Fra : Jesper Lund

Dato : 22-12-06 21:07

PØLLE wrote:

> Hvad er "et bayesiannellernoget filter" ???

Groft sagt en algoritme, som beregner sandsynligheden for at en email er
spam. Du starter med en bunke emails, som du manuelt har klassificeret
som spam og ikke-spam. Ud fra en indholdsanalyse af disse opstilles en
algoritme, som kan bruges til at klassificere en fremtidig email som
spam eller ikke-spam.

--
Jesper Lund

Fra : PØLLE

Dato : 22-12-06 21:53

Tak til alle for nu ved jeg hvad "et bayesiannellernoget filter" er !!!!!!

PØLLE

Fra : ShutEye

Dato : 22-12-06 23:32

> Tak til alle for nu ved jeg hvad "et bayesiannellernoget filter" er !!!!!!

Heh var ikke sikker på stavningen ...

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-12-06 12:27

On Thu, 21 Dec 2006 09:34:18 +0100, Svend <2@lazy.dk> wrote:

>gmail med pop3 over tls.

men stadig med begrænsninger i størrelse på filer - dog større end de
2 MB

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 21-12-06 22:19

> Har søgt og søgt

Det første hit på en googlesøgning på "gratis email" er
http://gratisemail.dk - og sørme om de ikke tilbyder hvad du søger ;)

--
Michael

Fra : Peter T.

Dato : 28-12-06 08:36

Tage Danielsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Har forsøgt med Hotmail, men de har åbenbart lige ændret deres konti
> så der nu skal betales for at kunne integrere i Outlook Express.

Programmet Hotmail Popper tryller en pop3-adgang ind i en hotmail-konto.
Det fungerer fint i min thunderbird mailklient og i en vens outlook
express. Det tager godt nok et halvt minut at tjekkke og hente emails fra
kontoen. Men kan man leve med det, er programmet fremragende. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]