Bios password til IBM ThinkPad 770ED
Fra : cebit2001@pc.dk

Dato : 27-06-01 06:38

Jeg har glemt BIOS password til min
IBM ThinkPad 770ED

Hvad gør jeg, jeg har prøvet at fjerne kortslutte batteriet.

Peter
cebit2001@pc.dk

Fra : Thostrup

Dato : 27-06-01 07:39

Og du har selvfølgeligt taget det batteri der forsyner computeren med strøm
ud samt fjernet strømforsyningen.
Hvis disse er fjernet er det bare at fjerne backup batteriet også og vente
et par sekunder

Fra : Henning

Dato : 27-06-01 15:15

On Wed, 27 Jun 2001 08:38:43 +0200, "Thostrup" <Thostrup@MailMe.dk>
wrote:

> [...]
>ud samt fjernet strømforsyningen.
>Hvis disse er fjernet er det bare at fjerne backup batteriet også og vente

Nope - skal indleveres til rep hos IBM med behørig
faktura/dokumentation på ejerskab. MB skal skiftes - koster et par
tusinde i rep

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : pong

Dato : 27-06-01 18:05

Nu kender jeg ikke lige IBM Thinkpad bios
men nedenstående har da før hjulpet mig med
forgotten password

http://neworder.box.sk/box.php3?gfx=neworder&prj=neworder&key=cmosgrp&txt=CM
OS%20tools
http://www.ryanspc.com/password.html