Elastikker til håret.....
Fra : Dolan

Dato : 20-12-06 18:03

Hej nyhedsgruppe,

Jeg sendte følgende spørgsmål til gruppen den 18. december - men nu er
den væk igen incl. de gode svar.

Spørgsmålet var:

Vi har to søde sihtzu hunde og savner et godt råd til hvor man kan købe
nogle gode eleastikker til at sætte deres hår op.

Dem som vi bruger nu "klipper" håret alt for meget.

Kan nogen hjælpe mig til at finde svarene igen ???

Hilsen Lene

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-12-06 18:14

Dolan <dsn@tdcadsl.dk> writes:

> Jeg sendte følgende spørgsmål til gruppen den 18. december - men nu er
> den væk igen incl. de gode svar.

Om ikke andet, så kan du altid finde alt fra gruppen via Google
Groups.

http://groups.google.com/group/dk.fritid.dyr.hund

Mvh Trine

--
Så har vi udvidet butikken og fyldt den med julevarer og kurve
Vi er også klar med afdækningsgran, juletræer og dekorationsmateriale

Fra : Dolan

Dato : 20-12-06 19:57

Trine Kornum Christiansen skrev:

> Om ikke andet, så kan du altid finde alt fra gruppen via Google
> Groups.
>
> http://groups.google.com/group/dk.fritid.dyr.hund
>
> Mvh Trine

1000 tak for tippet