Farve effekt på Sort-Hvid billed
Fra : Anders Møller Anders~

Dato : 20-12-06 11:52

Hej folkens.

Jeg har en række sort-hvid gif billeder på min hjemmeside, hvor
jeg gerne, med et script, vil ha' sat en effekt på så den sorte
farve bliver eks. blå. Den hvide/gennemsigtige farve skal ikke
ændres.
Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med det, jeg er rigemelig
ny i JavaScript så det skal måske skæres lidt ud i pap.

På forhånd tak.
/Anders

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 20-12-06 20:02

Anders Møller Andersen <anders@azgaard.dk> writes:

> [...]
> Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med det, jeg er rigemelig
> ny i JavaScript så det skal måske skæres lidt ud i pap.

Den korte pap-version er: Ret det i et billedbehandlingsprogram.
Der er ikke noget klient-side javascript der kan ændre indholdet
af et billede generelt (måske kan man noget i Internet Explorer,
men det hjælper ikke os der bruger andre browsere).

/L

Fra : Martin

Dato : 21-12-06 02:29

Anders Møller Andersen wrote:
> [...]
> Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med det, jeg er rigemelig
> ny i JavaScript så det skal måske skæres lidt ud i pap.

Måske du kan bruge <http://www.alistapart.com/articles/supereasyblendys>
til noget ?