Fjernundervisning i PHP
Fra : Lars Grau

Dato : 20-12-06 10:42

Hej Ng

Jeg er ny i PHP og jeg vil lige høre om der er nogen her inde som kendet et
sted på nettet, hvor de tilbyder fjernundervisning i PHP / MySQL??

Glædelig Jul og Godt Nytår

Lars

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 20-12-06 10:55

http://phparch.com/

--

Vennlig hilsen

Erlend Klakegg Bergheim

Fra : Lars Grau

Dato : 20-12-06 11:03

Takker, men glemte lige at sige at det gerne må være på dansk

/Lars
"Erlend Klakegg Bergheim" <bergheim-remove@stud.ntnu.no> skrev i en
meddelelse news:emb1a7$uce$1@orkan.itea.ntnu.no...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-12-06 11:13

Lars Grau skrev:

> Jeg er ny i PHP og jeg vil lige høre om der er nogen her inde som kendet et
> sted på nettet, hvor de tilbyder fjernundervisning i PHP / MySQL??

Jeg ved det ikke, men du kunne tjekke datamatikerskolerne ud. Jeg
ved at nogle af dem driver fjernundervisning (i hvert fald
Vejle), og det kan være at man kan få et enkelt kursus. Men om de
laver noget så snævert som kun PHP tvivler jeg på. På min skole
hed valgfaget "Webdesign" og omfattede XML og JSP.

--
Bertel

Fra : Martin

Dato : 21-12-06 02:27

Lars Grau wrote:
> Hej Ng
>
> Jeg er ny i PHP og jeg vil lige høre om der er nogen her inde som kendet et
> sted på nettet, hvor de tilbyder fjernundervisning i PHP / MySQL??

Hvis du ikke finder det ønskede, så vil jeg anbefale dig at kigge efter
C (og C++) fjernundervisning, da PHP er bygget MEGET op efter strukturen
i C (og C++). C++ i parentes da, det er lidt mere OO baseret end PHP,
men PHP er kommet virkelig godt efter OO basering med PHP 5.1.

(OO = Objekt Orienteret)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-12-06 03:39

Martin skrev:

> [...]
> i C (og C++). C++ i parentes da, det er lidt mere OO baseret end PHP,
> men PHP er kommet virkelig godt efter OO basering med PHP 5.1.

Man kan programmere C++ helt uden OOP hvis man vil

PHP's OO mangler en del i at være ordentligt. OOP er ikke noget
man kan klistre på efterhånden. Det skal være en integreret del
af sproget helt fra bunden.

--
Bertel

Fra : andy

Dato : 27-12-06 23:32

Bertel Lund Hansen skrev:

> Man kan programmere C++ helt uden OOP hvis man vil
>
> PHP's OO mangler en del i at være ordentligt. OOP er ikke noget
> man kan klistre på efterhånden. Det skal være en integreret del
> af sproget helt fra bunden.

Jeg har selv ledt efter et sted hvor der tilbydes c++ c perl kender du
et sted hvor det gøres?

ved ikke hvor brugt perl er mere.
men vejle handelsskole tilbyder mange enkelt fag. måske de også har php.
ved de har haft java og mysql. for nogle år tilbage.