Marseille sydfrankrig
Fra : LH

Dato : 19-12-06 23:13

Hejsa

Nogen der kender et godt sted i nærheden af marseille.
Der skal være en dejlig pool til.

Fra : Jens Allerheinm

Dato : 21-12-06 17:25

"LH" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Nogen der kender et godt sted i nærheden af marseille.
> Der skal være en dejlig pool til.

Hvad er i nærheden? 10km, 25, 100 km.

--
Hilsen Jens

Fra : LH

Dato : 25-12-06 09:33

indenfor 200 km

Fra : Jens Allerheinm

Dato : 25-12-06 19:41

> indenfor 200 km

http://www.pleinairdeschenes.net/gb.html er en superplads med
flere swimmingspools og restauranter om sommeren.
Hver CV parcel har egen bad, vaskekumme og toilet med nøgle.
Den ligger vel ca 150km. vest for Marseille. Ret dyr, men
udenfor sæsonen giver 35% rabat pr. uge og 50% på 14dage.
Kun 6 km fra Montpelliers centrum.

Også http://www.greenpark.fr/ er alletiders med rabatter
udenfor sæsonen. Ca. 200 km øst for Marseille og ca. 10 km
fra Nice.

Det er ikke lykkes mig at finde billige pladser Côte Azur endnu.

--
Hilsen Jens