God Jul
Fra : jopa

Dato : 19-12-06 22:41

Fra : pwh

Dato : 19-12-06 22:55

jopa, skrev:
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=49
>
> John

I lige måde

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-12-06 23:43

jopa wrote:
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=49
>
> John

Hej søde Milo.

En rigtig god jul til dig også.

Venlig hilsen
Tove

Fra : Eva

Dato : 20-12-06 00:12

"jopa" <admin@jnixenspam.dk> skrev i en meddelelse
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=49
>
> John

Nææ, en dygtig vovse, har han virkelig fabrikeret det fine julekort selv??

Milo, du og din familie ønskes en rigtig god jul, samt et godt nytår.

mvh Eva

Fra : Leyna

Dato : 20-12-06 09:08

On Tue, 19 Dec 2006 22:40:48 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk>
wrote:

> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=49

Vi siger tak og i lige måde.

http://leyna.dk/nissehansen.jpg

Ps. Du kunne godt ha' fritlagt Milo lidt pænere, John!

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : jopa

Dato : 20-12-06 09:32

Leyna skriblede bla:

> Ps. Du kunne godt ha' fritlagt Milo lidt pænere, John!

Typisk kvinder i bliver sgu aldrig tilfredse selv hende jeg har herhjemme
siger jeg ikke kommer i hjørnerne
God Jul alligevel til dig og familie dit lille fnug
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 20-12-06 09:44

On Wed, 20 Dec 2006 09:31:51 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk>
wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Typisk kvinder i bliver sgu aldrig tilfredse selv hende jeg har herhjemme
>siger jeg ikke kommer i hjørnerne

Fint, for så sviner du da ikke dér!
Kiggede lige på din forside. Din menu er i udu.. Og nu fik du mig OT
igen igen.

>God Jul alligevel til dig og familie dit lille fnug

Jamen tak da, men noget fnug er jeg altså ikke, selvom Oy har været
skyld i at jeg har smidt 8 kg. Tror det er ren stress!
Hvis nu jeg fik en ny hvalp om året, så ville jeg måske kunne komme
ned på min idealvægt i løbet af 4-5 år!

Fra : jopa

Dato : 20-12-06 09:51

Leyna skriblede bla:
> Kiggede lige på din forside. Din menu er i udu.. Og nu fik du mig OT
> igen igen.

Den er såmænd ikke i udu, jeg overvejer hvad for noget pjat og snik snak jeg
skal putte i det link der ikke virker
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 20-12-06 11:13

Leyna, skrev:

> [...]
> skyld i at jeg har smidt 8 kg. Tror det er ren stress!
> Hvis nu jeg fik en ny hvalp om året, så ville jeg måske kunne komme

Der har du da perfekte salgsargument for resten af hvalpene,
her oven på julen er der sikkert et par stykker der gerne
vil smide nogle kilo
Det må da feks værer noget for Milo, så vidt jeg kan forstå
er han ved at værer godt buttet, han skjuler det bare bag pelsen
Så han kunne godt trænge til at få sig en legekammerat,
i stedet for bare og ligge ude i buret og flæske den hele dagen

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 20-12-06 11:51

On Wed, 20 Dec 2006 11:13:10 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Der har du da perfekte salgsargument for resten af hvalpene,
>her oven på julen er der sikkert et par stykker der gerne
>vil smide nogle kilo

Det salgsargument behøver de slet ikke. de er så overnuttede at de
burde ha' solgt sig selv for længst.
Og hvis folk anskaffer sig en hund for at komme ud at få lidt mere
motion, så er det som regel ikke noget der holder. Måske de første 6
måneder, men så bliver det træls at gå med hunden, og så ender den på
internat eller bliver aflivet. Næeh, man skal anskaffe sig hund fordi
man elsker dyr, og ikke for noget som helst andet.

Fra : pwh

Dato : 20-12-06 12:13

Leyna, skrev:

> Det salgsargument behøver de slet ikke. de er så overnuttede at de
> burde ha' solgt sig selv for længst.

Det var en joke
Vi må håbe der kommer gang i salget når vi kommer ind i det nye år.

> [...]
> internat eller bliver aflivet. Næeh, man skal anskaffe sig hund fordi
> man elsker dyr, og ikke for noget som helst andet.

De 2 ting kan altså godt kombineres, jeg fik da Tyson både fordi
jeg elsker hunde, men da også fordi jeg elsker at gå ture og savnede
en at følges med. At jeg så nu bliver tvunget ud og gå lange ture hver dag
har heldbredet sikkert kun godt af.

/Jens

Fra : Kong Kurt

Dato : 20-12-06 19:11

> [...]
>skyld i at jeg har smidt 8 kg. Tror det er ren stress!
>Hvis nu jeg fik en ny hvalp om året, så ville jeg måske kunne komme

Styr dig, kvinde !!
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : pwh

Dato : 20-12-06 19:37

Kong Kurt, skrev:

> Styr dig, kvinde !!

Det er da dit arbejde

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 20-12-06 20:25

On Wed, 20 Dec 2006 19:36:58 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det er da dit arbejde

Næeh nej, bette Jens. Det er den anden vej rundt!

Fra : pwh

Dato : 20-12-06 20:32

Leyna, skrev:

> Næeh nej, bette Jens. Det er den anden vej rundt!

Og Oy styrer garateret jer begge

/Jens (som er herre i eget hus, efter katten altså)

Fra : Kong Kurt

Dato : 20-12-06 22:16

>Det er da dit arbejde

Jeg siger op !
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : pwh

Dato : 20-12-06 22:38

Kong Kurt, skrev:

> Jeg siger op !

Hun er måske ustyrlig

/Jens

Fra : jopa

Dato : 20-12-06 23:14

pwh skriblede bla:

> Hun er måske ustyrlig

Hvis du havde en ville du vide
ps de er uåndværlige når man først har vænnet sig til dem
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 20-12-06 23:19

jopa, skrev:
> pwh skriblede bla:

> Hvis du havde en ville du vide

Muligvis

> ps de er uåndværlige når man først har vænnet sig til dem

Næh tak du, jeg trives fint som jeg har det.

/Jens

Fra : Kong Kurt

Dato : 21-12-06 14:02

On Wed, 20 Dec 2006 22:37:41 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hun er måske ustyrlig

Hun taler om, at Oy kører på Duracell Batterier. Hun løber rundt med
flere km kraftkabel til sig selv.
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : jytte

Dato : 20-12-06 10:37

Leyna skrev:

> [...]
> skyld i at jeg har smidt 8 kg. Tror det er ren stress!
> Hvis nu jeg fik en ny hvalp om året, så ville jeg måske kunne komme

Hej Leyna

Var det så ikke en god ide bare at tage resten af hvalpekuldet hjem.
Så er det da klaret i løbet af no time

Hilsen Jytte - som vist hellere selv må tage ud og købe en 5 - 6
hvalpe hvis de har den virkning

Fra : Leyna

Dato : 20-12-06 11:48

On 20 Dec 2006 01:37:07 -0800, "jytte" <mollie-mor@hotmail.com> wrote:

>Hej Leyna
>
>Var det så ikke en god ide bare at tage resten af hvalpekuldet hjem.
> Så er det da klaret i løbet af no time

Uha, jeg var oppe at hilse på dem i dag. Der er stadig 7 stykker
tilbage, og de er bare SÅ lækre allesammen. Jeg kan ikke forstå at der
ikke er nogen der vil ha' dem. *snøft*
Men jeg kan jo ikke ha' 10 hunde rendende her... selvom jeg gerne
ville! *G*

>Hilsen Jytte - som vist hellere selv må tage ud og købe en 5 - 6
>hvalpe hvis de har den virkning

Jamen der er som sagt stadig 7 stykker til salg!

Fra : jytte

Dato : 20-12-06 10:38

jopa skrev:
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=49
>
> John

Tak og i lige måde til jer.

Jytte

Fra : jytte

Dato : 20-12-06 10:38

jopa skrev:
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=49
>
> John

Tak og i lige måde til jer.

Jytte

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-06 12:33
Fra : Leyna

Dato : 20-12-06 20:24

On Wed, 20 Dec 2006 12:33:19 +0100, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/1217000404.jpg

Nårh, hvor er den nuser!

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-12-06 20:31

> http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/1217000404.jpg

Hvor er den bare kær. Det kan da ikke være andre end Biva

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-06 22:05

> Hvor er den bare kær. Det kan da ikke være andre end Biva

Jeps, det er Biva, i en mere hvalpet udgave.

Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/
Beskriv din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : C.H

Dato : 20-12-06 20:54

"jopa" <admin@jnixenspam.dk> skrev i en meddelelse
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=49
>
> John

Jamen herfra ønskes der også en rigtig god jul til både Milo og hans
familie!!
Cassius sender en hilsen og minder om den gode julesang - du ved den med
(lænke)hunden og dobbeltsul
Måske der falder lidt ekstra af til de firbenede, man kan aldrig vide.....

CH

Fra : jopa

Dato : 20-12-06 21:05

C.H skriblede bla:
> Cassius sender en hilsen og minder om den gode julesang - du ved den
> med (lænke)hunden og dobbeltsul
> Måske der falder lidt ekstra af til de firbenede, man kan aldrig
> vide.....
Selvfølgelig skal de halv Barfe Juleaften.
Milo skal have and flæskesteg rødkål og brune kartofler.
Ris ala mande til efterret, og alt det slik han kan få ned.
Han skal så sove udenfor ellers skider han vel indenfor
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-12-06 14:57

Jeg vil også gerne ønske alle gruppens dejlige hunde og deres
mennesker en RIGTIG GLÆDELIG JUL.

--
Venlig hilsen Tove og Mini som glæder sig til rejerne i morgen
Beware of people who dislike cats