print server software?
Fra : Jens

Dato : 19-12-06 11:15

Hej igen....

Min forrige tråd gik lidt i stå...så jeg prøver igen...

Jeg er ude efter en løsning hvor en tekstfil kan sendes
fra en fjerncomputer via TCP/IP vha. kommandoen
ipcopy (fra dosprompt) til en IP-adresse (min windows xp PC) hvor en print
server
lytter på port 9100 og udskriver indkommende trafik (tekstfil) til en
lokal printer (lexmark e232).

Jeg har en print-klient kørende på fjern-pc'en som sender behandlede
printjobs til en bruger-konfigureret ip-adresse

Nogen der ved hvor jeg får fat i noget print server freeware der kan køre på
min win xp pc ?