Andet multimedie
bentjuul 3670
Indesign - 4 julekort pr. A4
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 19-12-06 10:50

Hej

Jeg har lavet et julekort i inDesign og vil gerne printe 4 stk. pr. side.

Hvordan gøres dette?

/Brian Bendtsen

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-06 19:16

"Brian Bendtsen" <nightowl@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lavet et julekort i inDesign og vil gerne printe 4 stk. pr. side.
>
> Hvordan gøres dette?

Hej Brian

- Print (CTRL +P)
- Setup
-markerer Thumnails og hvor mange du skal have på siden.

Mange jule hilsner
Tomasz

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 20-12-06 10:01

TB wrote:
> [...]
>
> - Print (CTRL +P)
> - Setup
> -markerer Thumnails og hvor mange du skal have på siden.

Hej

Det har jeg prøvet og den printer kun én og så endda med en skygge på.

/BB

Fra : steen

Dato : 20-12-06 10:20

> Jeg har lavet et julekort i inDesign og vil gerne printe 4 stk. pr. side.
>
> Hvordan gøres dette?
>
> /Brian Bendtsen

Du kan sikkert ændre opsætningen i din printer, afhængigt af hvilken printer
du har.

Den sikre måde at gøre det på er:
- grupper din objekter
- kopier dem
- vælg en blank A4-side
- sæt 4 kopier af de grupperede objekter ind på den tomme A4-side
- flyt dem ud i hjørnerne
- skalér dem evt. hvis de er for store

Voila

God jul