Lokal afvikling af PHP
Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 19-12-06 00:07

Hej,

På hjemmesiden
http://www.php-fusion.dk
under linket "artikler" og "Uni-server", kan man læse, at man for at afvikle
php-fusion kan installere Uni-server.

Det har jeg så gjort, men:

Da jeg gerne vil installere php-fusion for første gang, har jeg problemer
med at tildele rettigheder (altså det der vidst nok hedder CHMOD).

Er der nogle er ved hvordan man gør dette, når man har Uni-Server
installeret, eller som har forslag til andre servere hvor dette kan lade sig
gøre?

Selve serveren køre nu, det er bare de der rettigheder der driller.

På forhånd tak for eventuelle svar.

--

/ Anders
http://www.boholdt-petersen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-07 01:30

Hey Anders !

Du kan eventuelt prøve denne, jeg har ikke selv prøvet den men det ser
da ud til at den blive henvist til fra flere foraer rundt omkring !

http://neosmart.net/dl.php?id=4

Olrik Larsen
omd[]tra-tanr[]dk