JPG converter som freeware
Fra : Rocco

Dato : 18-12-06 19:28

Hej
Er der nogen som kender til et godt freeware script som kan
converte PDF om til JPG. Jeg kender til ImageMagic, men outputtet
er ikke specielt godt og fylder for meget.. Jeg ved at man kan
købe sig til en licens, men har ikke lyst til at betale 3000$ og
op efter.

På forhånd tak!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Johansen

Dato : 18-12-06 20:10

Rocco skrev:
> Er der nogen som kender til et godt freeware script som kan
> converte PDF om til JPG.

Hvis du har GD-lib på din webserver, så mener jeg faktisk, at det kan
gøres således på to meget enkelte linjer (ikke testet):
<?
$image = ImageCreateFromPNG("billede.png");
ImageJPEG($image, "nyt_billede.jpg", 100);
?>

Hvis du vil converte fra GIF til JPEG, så skal du bare udskifte
ImageCreateFromPNG(...) til ImageCreateFromGIF(...).

Resten kan du jo selv lege med (upload af billede osv.).

Kasper Johansen

Fra : Holst

Dato : 18-12-06 20:55

Kasper Johansen wrote:

> [...]
> ImageCreateFromPNG(...) til ImageCreateFromGIF(...).
>
> Resten kan du jo selv lege med (upload af billede osv.).

Han sagde PDF ...

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 19-12-06 10:11

Rocco <roccodanmark@hotmail.com> writes:

> [...]
> er ikke specielt godt og fylder for meget.. Jeg ved at man kan
> købe sig til en licens, men har ikke lyst til at betale 3000$ og

Ghostscript kan også. Jeg ved ikke om det kan godt nok efter din smag.

--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.web.mek.dtu.dk/Staff/be/be.html