Elastikker til hår
Fra : Dolan

Dato : 18-12-06 17:40

Hej nyhedsgruppe.

Vi har to søde sihtzu hunde og savner et godt råd til hvor man kan købe
nogle gode eleastikker til at sætte deres hår op.

Dem som vi bruger nu "klipper" håret alt for meget.

Hilsen Lene

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-06 18:03

"Dolan" <dsn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej nyhedsgruppe.
>
> Vi har to søde sihtzu hunde og savner et godt råd til hvor man kan købe
> nogle gode eleastikker til at sætte deres hår op.

Hvad med nogen frotte-elastikker ?
De fås næsten alle steder og man kan nogengange være heldig, at finde en hel
pose af dem for en 10-20 kr.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-12-06 18:36

> [...]
> nogle gode eleastikker til at sætte deres hår op.
>
> Dem som vi bruger nu "klipper" håret alt for meget.

Vi havde to shi tzu`er i mit barndomshjem, vi brugte dem til mennesker, dog
i de små varianter, frotte, eller dem der er "forede", altså uden ren gummi
der kommer i berøring med håret.
de er nogle herlige størrelser, med stor personlighed, hundene altså!..

mvh. marie

Fra : Ulla Ipsen

Dato : 18-12-06 19:42

hej
Til Lhasa Apso bruges der små gummi elastikker som klippes af når de skal
skiftes, de fås bla hos tholo http://tholo.dk/index.php/cPath/149 så mon
ikke de også er gode til sihtzu?--
Ulla
www.samolon.dk
"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4586d18f$0$142$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
> gummi der kommer i berøring med håret.
> de er nogle herlige størrelser, med stor personlighed, hundene altså!..

Hent en gratis SPAMfighter her.