GMO-hundemad
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-12-06 15:19

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4143480/

Der er fundet GMO-ris i 5 ud af 12 prøver hundemad, alle 5 fra Nutro.

/Trine

--
Så har vi udvidet butikken og fyldt den med julevarer og kurve
Vi er også klar med afdækningsgran, juletræer og dekorationsmateriale

Fra : Bente Andersen

Dato : 21-12-06 10:35

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4143480/

Der er fundet GMO-ris i 5 ud af 12 prøver hundemad, alle 5 fra Nutro.

/Trine

Hvad er GMO? Måske er jeg uvidende, men jeg ved det altså ikke!

Bente

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-12-06 11:02

Bente Andersen wrote:
> [...]
> Nutro.
>
> /Trine
>
> Hvad er GMO? Måske er jeg uvidende, men jeg ved det altså ikke!

Det er gen-manipulerede ris.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats