Gråzone lov-moral skaber dom og sladder
Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 05:59

Gråzone lov-moral skaber dom og sladder

I et ideelt utopia er der næsten vandtætte skodder mellem jura og
etik, dvs enhver amatør kan finde § om han må rockwool isolere uden
tilladelse.

Statsmagten ønsker job til advokater og derfor uigennemsigtig
lovjungle og dømmesyge, så frådende farisæere kan hetze "mordbrænder"
hvis nogen vil bruge noget brændbart, som er i strid med tåbelig §,
hvor ild er utænkelig

Fordi politiet vil opnå popularitet hos bornert og intolerant
borgerskab ved at heksejagte afvigere, er de vildt optaget af sladder,
og da jeg ofte går nøgen i min højt tiltroede have , uden at andre end
kærester/familiemedlemmer o.a. indforståede har set mit lem over ½
sekund nogensinde, så spredes rygter i et anti-glistrupsk kvarter,
der lyncher ingen-racister-i-vore-gader, og savner et alibi for at
hade mig.

Politi, der holder med BZ og hader mig, fordi jeg anmelder BZ
ulovligheder, har derfor været underdanige overfor deres gennem lang
tid indsamlede sladder, da de fik en klart selvmodsigende
falskanmeldelse om, at jeg havde ladet mit lem være synligt kortvarigt
under besigtigelse af overdel af mit hus til potentiel lejer.

Således opstår justitsmord, når systemet ønsker det lækre magtmiddel,
som det er at straffe i flæng uden sandhedsbeviser, blot
proof-by-association og bagvaskelse og opdigt fra snerper.