Tilføjelse til ønskeseddel
Fra : Søren LH

Dato : 17-12-06 09:42

Hej,

Her er en tilføjelse til min ønskeseddel:

- Et par overtræksbukser til at tage uden på sine normale bukser, når man
skal ud i kulden (og f. ex. lufte hund).

KH
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 10:08

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> - Et par overtræksbukser til at tage uden på sine normale bukser, når >man
> skal ud i kulden (og f. ex. lufte hund).

Jeg bruger regntøj, for det er godt nok pløret, at lufte hunde, lige for
tiden.
Hos www.olivers.dk har de også lidt mennesketøj ellers har Harald Nyborg jo
også, en masse varme kedeldragter- som desværre er alt for store til mig.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Winther

Dato : 17-12-06 11:08

> [...]
>
> - Et par overtræksbukser til at tage uden på sine normale bukser, når man
> skal ud i kulden (og f. ex. lufte hund).

WWW.gappay.dk har en del hundeførertøj

Fra : C.H

Dato : 17-12-06 12:03

> [...]
>
> - Et par overtræksbukser til at tage uden på sine normale bukser, når man
> skal ud i kulden (og f. ex. lufte hund).

Min mand har investeret i en billige dragt fra jem & fix, og jeg var så
heldig at Føtex lige havde et par overtræksbukser i min størrelse. (Er lidt
kort og lidt bred, så det er en udfordring!!)
Det er beklædning, der er fuldstændig umulig at undvære - lige om lidt skal
Cassius ud og gå et spor og har vi ikke ekstratøjet på, at vi våde, kolde og
møgbeskidte...

Jeg ønsker mig til gengæld en af de der fikse godbid/bold-tasker til at have
uden på tøjet. Har set den hos gappay, men der skal købes lidt mere ind hvis
det skal kunne svare sig at betale fragten...

CH

Fra : Winther

Dato : 17-12-06 18:43

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> have uden på tøjet. Har set den hos gappay, men der skal købes lidt mere
> ind hvis det skal kunne svare sig at betale fragten...

hold øje med hvor Gappay deltager, det kan man se på deres hjemmeside.
www.gappay.dk Måske er det i nærheden...

Fra : Karsten P. Nielsen

Dato : 29-12-06 23:15

www.hnb.dk har også en del tilbehør