Kan flammer afbryde KE-el over Jagtvej?
Fra : Bo Warming

Dato : 17-12-06 07:45

Kan flammer afbryde KE-el over Jagtvej?

Mit avisbud fortalte mig for lidt siden, at kvarterets
hovedfærdselsårer var mørklagt, så jeg cyklede straks ud at få et
overblik over hærværksaftenens slutresultat.

Faderhus-huset, hvor jeg igår så talrige med letantændeligt materiale
fyldte affaldscontainere parat, havde stadig kæmpebål i disse og de
var midt på kørebanen og flammer har utvivlsomt slikket op ad de
wireudspændte gadelamper, men det kan vist ikke få AL vejens
gadebelysning til at afbryde, de sidder næppe i serie? Eller?

Hvorfor fjernede R98 ikke disse kontainere til klart planlagte bål
allerede IGÅR ?

Ønsker alle offentlig ansatte båldfesterne?

Et kort stykke af Nørrebrogade mod Stefanskirken havde netop nu
strømsvigt i de for nylig igen opsatte juledekorationer over vejen og
dele af Stefansgade var mørklagt, men ellers er snak om "krigszone"
vildt overdrevet.

Alle boliger har el. Bl.a. Faderhushuset, hvor der jo festes.

Talrige hærværks-orgier fra 18.5.93 til nu har været langt, langt
alvorligere med flere butiksruder smadret.

Tidligere har Flügger-malingbutikken haft alle ruder smadret, men
deres bestyrer Johnny Bayer, der har været altiv med at forsvare
muslimer på dk.politik har "betalt beskyttelsespenge" ved at lade
Handelsstandsforeningen, som han er formand for , støtte BZ og sende
pressemeddelelser ud om at alle kvarterets butiksdrivende holder med
de unge, og "de unge er en del af kvarterets værdifulde etniske
forskelligartethed"

Så nu var det Røverkøb, der havde mange ruder revnet - men ikke
krystalnattet som i gamle dage, for der bruges nu panserglas, der
brækker i ufarlige små terninger a la bilforruder.

De store banker, Telia, 7-11 og McDonalds havde hver 1-2 ruder revnet,
men ikke smadret - og Danske Bank nær mig havde klaret totalt frisag
ved at sætte krydsfinerplade over vinduerne forinden - de har næsten
månedligt været malingbombet for de dovne svagpissere foretrækker at
gå en kort vej, til denne bank eller til mig.

Jægersborggade havde væltede flaskekontainere, men få % af flaskerne
var faldet ud af disse , så journalisterne farer med løgn om
hærværks-alvorligheden - som sædvanligt.

De unges magtesløshed mht hærværk nu, og politiudstyrets opdatering
så minimal legemsskade på politiet tyder i god retning mht at de unge
skadedyr er ved at løbe linen ud og må erkende deres magtsløshed -
selvom medierne opblæser bagatellerne helt vildt.

Der var mange brændte småting, indvandrerbutikkers trækasser med
grønsager, og plastikemballage i store mængder, men INTET der nærmer
sig de brande som BZ stod bag i firserne og halvfemserne bl.a. af mit
plankeværk og cykelskur

Skynd dig nu søndag at komme omkring og se hvor normal Nørrebrogade
faktisk er, inden der bliver ryddet op.

TV2-news-løgnagtighed er en skandale af de store, selvom den er
dygtig, og få løgnesætniner har været lodrette løgne.

Når Politi formodentlig har bidraget til dramaet ved via Københavns
Energi at lukke gadebelysnings-strøm på udvalgte gadestrækninger,
hvorfor har de så ikke lukket for strømmen til det af BZ erobrede
Faderhushus?

Fordi politi er SSP-hyggeonkler, der ville give de unge en glad aften
og sikre sig FLEST MULIG gentagelser af VOLDEN SOM POLITIET ELSKER.

Kl 630 stod over 50 hætteklædte Bzer fra alle lande på
Jagtvejkørebanen ved huset og der var stadig meterhøje flammer i deres
mange kontainerbål og de hyggede sig bravt og lejerbålsstemningen
havde ikke været så HeltSolgtHammerslag-perfekt, hvis der havde været
fungerende gadebelysning i stedet for bælgravende nattemørkt.

At man har afvist at slukke de mange kontainerbrande hurtigt er klart
for at gøre aftenen til en lækker fest for de unge. Brandvæsenet eller
Beredskabsstyrelsen med dets mange værnepligtige burde have kørt
rundt og slukket lige så hurtigt som der hældtes benzindunke i de
mange antændte plastikkontainere, hvor ilden ganske vist ikke spredte
sig videre fra.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-12-06 01:52

Bo Warming wrote:
> [...]
> wireudspændte gadelamper, men det kan vist ikke få AL vejens
> gadebelysning til at afbryde, de sidder næppe i serie? Eller?

Du var der ikke, du ved endnu engang intet om hvor højt flammer stod
eller noget som helst andet.

> TV2-news-løgnagtighed er en skandale af de store, selvom den er
> dygtig, og få løgnesætniner har været lodrette løgne.

Ja, han sagde en del sludder. Man kunne godt høre at han ikke havde
været særligt tæt på.

> [...]
> rundt og slukket lige så hurtigt som der hældtes benzindunke i de
> mange antændte plastikkontainere, hvor ilden ganske vist ikke spredte

Det var nu mest alle mulige tosser og junkier der var med til den
fest ude på gaden.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 02:41

> Det var nu mest alle mulige tosser og junkier der var med til den
> fest ude på gaden.

Ja, skadedyr tiltrækker skadedyr, det har du ret i.
De største bål var udfor Jagtvejhuset hvor Adam-typer har været 100%
ansvarlige for hvad der skete og hvor trafik var forhindret i over et
døgn.

Andre steder har muslimbander hoppet på chancen for at lave hærværk
mod de vantro, som BZ ville få skylden for. Og Adam&Co har bevidst
tilkaldt _Hitler Jugend_ fra Berlin forde de selv er for vatpikkede og
muskelsvage til at smide kampesten gennem de stadig stærkere bankruder

Flemming Munck Pedersen fra Politiet sagde klogt at måske BZ-talsmænd
er ærlige nok i ikkevold-løfter, men de har ikke noget som helst styr
på dem der er tiltrukket af deres had-kampagne og som volder og
hærvæker i BZs navn.
Kollektriv straf er uundgåelig i en borgerkrig som den Adam/Co starter
op.
Og at BZ måske har aktivt spillet sig al mulighed af hænde for
nogensinde at få fx de netop ikke-fredede Fragtmandshaller på Nørrebro
til koncerter er indlysende

Forældre til voldsmænd, som I TV blot ynkede at strips var bruggt,
betyder også at en racisme-agtig foragt mod alle voldelige og
måske-voldelige "untermensch opstår - her ligger Adam&Co som de har
redt og har værre etik end nogen narko-pushere,
Vedr narko er man kun sin egen ulykkes smed.
Vedr vold og hærværk er man afstumpet, følelseskold, asocial,
samvittighedsløs, empatimanglende og har meldt sig ud af fællesskabet
og har mistet rettigheder og respekt, værre end nynazier.

Masser af forældre så til at deres børn blev anholdt. De påstår at
efter stripsning fik de unge tæv. Men der er ikke fotooptagelser af
det så de lyver nok

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-12-06 10:23

Bo Warming wrote:
> Kollektriv straf er uundgåelig i en borgerkrig som den Adam/Co starter
> op.

Vi straffer ikke kollektivt i DK, men det ved du vel heller ikke.

> Masser af forældre så til at deres børn blev anholdt. De påstår at
> efter stripsning fik de unge tæv. Men der er ikke fotooptagelser af
> det så de lyver nok

Politiet holdt alle på afstand, selv pressen, det er ikke til at
vide.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 11:06

> Vi straffer ikke kollektivt i DK, men det ved du vel heller ikke.

Der er sket ændring af loven - EU-harmonisering - så vi straffer
kollektivt.

HAr man været med i en gruppe, som har voldet, så kan man få
fængselsstraf

Fra : Neuman

Dato : 18-12-06 02:41

> Det var nu mest alle mulige tosser og junkier der var med til den
> fest ude på gaden.

Sådan plejer du da ikke at omtale dine børnevenner?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-12-06 10:21

Neuman wrote:
> Sådan plejer du da ikke at omtale dine børnevenner?

Det gør jeg da heller ikke nu?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69