Alarm til autocamper
Fra : Carsten H

Dato : 16-12-06 19:27

Vi har investeret i en ny autocamper og jeg så på et tidspunkt en alarm til
en sådan en.
Det var røg, gas, nervegas og bevægelsesalarm i enheden.
Jeg mener at prisen var under 5000,- men det er ikke de væsentlige
Hjælp mig lige i min søgning. Hvilket alarmanlæg skal jeg bruge ?
Carsten H

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 16-12-06 23:14

"Carsten H" <dennemailduerikke@fjernessol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg mener at prisen var under 5000,- men det er ikke de væsentlige
> Hjælp mig lige i min søgning. Hvilket alarmanlæg skal jeg bruge ?

NX5 gas- og narkosealarm er en rigtig god investering. Se mere på
http://www.etstrack.dk/web180.asp

/Kurt

Fra : MikeSpeed.dk

Dato : 20-12-06 00:13