Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvad kan bedst betale sig?
Fra : ___P.Sir

Dato : 16-12-06 19:12

Jeg har i forb. med bilkøb indhentet tilbud på billån hos Faster
Andelskasse, som iflg. div. pengehjemmesider er den billigste til billån for
tiden.
Jeg har fået tilbud på lån af 66.000-, over 2 år, var.rente 4,45 p.a.
Omkostninger ved lånet ialt 1910,- (dokumentgebyr 500,-, stiftelsesprovision
660,-, panthaverdeklaration 750,-.

Mit alternativ er at simpelthen trække på min kassekredit i samme periode,
hvilket så ikke koster mig andet end renterne naturligvis. Disse er 8,5%
p.a.

Hvem kan regne ud hvad der er billigst for mig?

Preben

Fra : KxT

Dato : 16-12-06 19:48

Se på de respektive låns ÅOP - så kan du sammenligne.

Knud

Fra : ___P.Sir

Dato : 16-12-06 20:16

> Se på de respektive låns ÅOP - så kan du sammenligne.
>
> Knud

Lettere sagt end gjort. Den fremgår jo ikke af lånetilbuddet, og heller ikke
af min kassekredit umiddelbart...?!
Preben

Fra : KxT

Dato : 16-12-06 20:47

Det skal fremgå!

Fra : alexbo

Dato : 16-12-06 20:54

"___P.Sir" skrev

> [...]
> p.a.
>
> Hvem kan regne ud hvad der er billigst for mig?

På denne side kan du prøve de to lån.
http://www.sydbank.dk/privat/produkter/laanogkredit/boligfinansiering/pantebrev/ydelse

Jeg får Kassekreditten til 3.000 kr pr. mdr.
Andelskassen til 2.962 kr. pr mdr., her vejer omkostningerne tungt.

Af de to ville jeg så vælge kassekreditten, den er mere fleksibel.

mvh
Alex Christensen

mvh
Alex Christensen

Fra : mfn

Dato : 17-12-06 11:49

> Mit alternativ er at simpelthen trække på min kassekredit i samme periode,
> hvilket så ikke koster mig andet end renterne naturligvis. Disse er 8,5%
> p.a.

Prøv evt sparekassen sjælland. Der har jeg en kassekredit på 50000 til
omkring 5 procent.