Digitale TV-signaler på Viborg Søcamping
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-12-06 13:19

Hvilke programmer kan man modtage på Viborg Søcamping med digitalt udstyr?

--
Per, Esbjerg

Fra : Gamle

Dato : 16-12-06 14:08

> Hvilke programmer kan man modtage på Viborg Søcamping med digitalt udstyr?

Hej Per.

Ring til dem 86 67 13 11 og spørg efter modtageforholdene. Jeg går ud fra,
at du mener jordbaserede digitale kanaler. I så fald burde du kunne tage
DR1, DR2, TV2.

Mvh.
Torben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-12-06 14:29

Gamle wrote:

> Ring til dem 86 67 13 11 og spørg efter modtageforholdene. Jeg går
> ud fra, at du mener jordbaserede digitale kanaler. I så fald burde du
> kunne tage DR1, DR2, TV2.

Der er vinterlukket.

Såh jeg mangler stadig et svar :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Gamle

Dato : 16-12-06 14:37

> Der er vinterlukket.
>
> Såh jeg mangler stadig et svar :)

Svjv er der en sendemast ved Viborg. Så jeg vil næsten æde min gamle hat,
hvis du ikke kan tage de 3 kanaler.
Men du har jo heller ikke svaret på, om det var de jordbaserede digitale
kanaler du mente

Mvh.
Torben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-12-06 13:37

Gamle wrote:
> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en
> meddelelse news:4583f49b$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Men du har jo heller ikke svaret på, om det var de jordbaserede
> digitale kanaler du mente

Det var det :)

--
Per, Esbjerg

Fra : www.netink.dk

Dato : 17-12-06 17:15

Hejsa

>Hvilke programmer kan man modtage på Viborg Søcamping med digitalt udstyr?

Mon ikke www.digi-tv.dk kan hjælpe

Lars

Fra : Poul Filtenborg

Dato : 23-12-06 22:40