navn på program
Fra : Zilly ink.

Dato : 15-12-06 23:02

For nogle år siden læste jeg om et program der med tre kurver
sagde noget om psykisk, fysisk og ? værdier. Det gjaldt om f.eks.
at undgå at træffe beslutninger når kurverne bundende og omvendt
at finde de tidspunkter de toppede, når man ønskede maksimalt
output af sine anstrengelser!

Jeg kan ikke huske navnet på det program - anyone?

Dette spørgsmål på baggrund af at der i dag er en avishistorie om
at visse stjernetegn skulle udgøre en større risiko i
forsikringssammenhæng, og så var det jeg tænkte at de to ting
burde kunne slås sammen og på den baggrund udbygge menneskers
potentielle risikofaktor!
--
F.B.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-12-06 23:12

Zilly ink. skrev:

> For nogle år siden læste jeg om et program der med
> tre kurver sagde noget om psykisk, fysisk og ? værdier.

[OT]
Det har intet med videnskab at gøre, men prøv at
google: 'biorytmer program'. (Værdierne er fysisk, følelser
og intellekt).

--
Herluf :·)

Fra : Zilly ink.

Dato : 15-12-06 23:30

Herluf Holdt, 3140 wrote:
> [OT]
Det har du sikkert ret i, men jeg kunne ike lige se hvor den så
skulle placeres! (?)

> ...biorytmer program'.

Netop - biorytmer

Takker.

--
F.B.

Fra : Ivar

Dato : 15-12-06 23:21

Zilly ink. skrev:

> Jeg kan ikke huske navnet på det program - anyone?

Det program du søger er SkinGame

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?