Hjælp - slettede bruger db i phpmyadmin
Fra : Ciffor

Dato : 15-12-06 22:20

Aften.

Jeg lavede sg... en brøler her til aften.
Det var meningen jeg ville konfigurerer phpmyadmins privilegier for "root"
så kun lokal vært havde adgang. Men i stedet fik jeg slettet hele privilegie
systemet.

Nu kan jeg ikke logge ind på phpmyadmin. Hvad gør jeg?

Har forsøgt uninstall og geninstallation, men det hjalp ikke.

Ciffor

Fra : Ciffor

Dato : 15-12-06 22:23

Ciffor wrote:
> [...]
>
> Nu kan jeg ikke logge ind på phpmyadmin. Hvad gør jeg?
>
> Har forsøgt uninstall og geninstallation, men det hjalp ikke.

Ved ikke hvad der sker her. Tror der er en ghost i maskinen. Det har løst
sig selv på mirakuløs vis, så nu kører alt normalt.

Ciffor