Hvordan jeg får hynderne i sofagruppen til~
Fra : Jens Allerheinm

Dato : 15-12-06 21:56

Hynderne i sofagruppen i min vogn har en tendens til at
glide, som regel ud. Jeg har, uden held, forsøgt med velko.
Låget af krydsfiner over magasinerne kan ikke fastholde
velkobåndet.

Har en eller anden en god ide til hvordan jeg får hynderne
til at ligge fast i sofagruppen så det samtidigt er nogenlunde
nemt at komme til magasinerne?

--
Hilsen Jens

Fra : Bent

Dato : 15-12-06 22:53

Hej Jens
En nem og billig løsning er og gå ind til en dyne Larsen butik, der kan du
købe et skridsikkert underlag i metermål, du så selv klipper til, det vejer
ikke meget og er nemt at have med og gøre.Og frem for alt dit problem er
løst.

Bent

Fra : steen-h@post8.tele.d~

Dato : 17-12-06 08:25

Jens Allerheinm skrev:
> Hynderne i sofagruppen i min vogn har en tendens til at
> glide, som regel ud. Jeg har, uden held, forsøgt med velkro.
> Låget af krydsfiner over magasinerne kan ikke fastholde
> velkobåndet.
*Så prøv at give den et par klammer. Hvis spidsen kommer igennen
pladen, så bøjes de bare, eller files væk.*

> Har en eller anden en god ide til hvordan jeg får hynderne
> til at ligge fast i sofagruppen så det samtidigt er nogenlunde
> nemt at komme til magasinerne?
*Køb noget skridsikker underlag, og lim nogle strimler fast på
pladen. Enten med kontaktlim eller dobbeltklæbende tæppetape*

mvh
Steen

Fra : Jens Allerheinm

Dato : 18-12-06 09:00

>*Køb noget skridsikker underlag, og lim nogle strimler fast på
>pladen. Enten med kontaktlim eller dobbeltklæbende tæppetape*

Har nu fulgt nævnte forslag og så må vi se, når vi atter kører
til foråret.

Tak for alle svarene.

--
Hilsen Jens

Fra : Preben Vagn Knudsen

Dato : 17-12-06 11:13

> Har en eller anden en god ide til hvordan jeg får hynderne
> til at ligge fast i sofagruppen så det samtidigt er nogenlunde
> nemt at komme til magasinerne?

Pergo underlag der skal lægges på det gamle gulv inden der lægges
Pergo-gulv, har vi med stort held brugt til at holde hynder netop i
campingvogn fast med, men det kan også bruges til løse gulvtæpper på faste
gulve, og andre steder hvor ting glider.
Det har en "filtside" der vendes op mod det der skal holdes fast, og en
slags "gummi"side der lægges ned mod det "hårde".
Prisen pr. m2 er meget billig.

Preben