Hej
Så skal der også ros til CC efter at jeg tog fat i kundeklage ved CC så kom
der skub i tingene, og jeg har nu en 2Mbit med telefoni
--
Med Venlig Hilsen
Per JM Olsen
Softwareudvikler
Mailto:Perjmolsen@gmail.com
Blomstermarken 2
DK-9530 Støvring
Phone:96 86 66 94
Mobile: 61 60 21 05
"Per JM Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4582f4ea$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hej
>
> Jeg syndes lige jeg vil dele min uheldige oplevelse med jer andre således
> at i forhåbenligt ikke bliver fanget i samme båd som jeg nu er i.
>
> Problemet er som følger
> Jeg får gennem arbejdet oprettet en 2Mbit forbindelse ved cybercity, alt
> køre i den skønneste orden. Jeg sidder på en lejet TDC central, dvs CC
> lejer udstyret af TDC så jeg får en 2048/512 selvom det kun skulle være
> 256 i upload alt køre fint.
>
> Jeg får så et år efter oprettelse overdraget linjen uden de store
> problemer til mig selv, den køre stadig 2Mbit alt køre fint...
>
> Så er det her jeg tager en forkert beslutning - at få nedgraderet linjen
> til en 1Mbit fordi at jeg syndes at en 2Mbit er lidt for dyr, så linjen
> nedgraderes til en 1Mbit alt køre fint.
>
> Jeg bestiller efterfølgende CC trelefoni, og det bliver etableret og køre
> fint.
>
> Så melder CC ud at grundet ænderinger i deres prispolitik så vil min linje
> blive opgraderet til en 2Mbit uden ekstra omkostninger - JUBII tænker jeg
> en 2Mbit det var jo dejligt, men intet sker.. ingen 2Mbit... så jeg ringer
> ind til Cybercity tekniske support og de siger at de har fået afvist
> opgraderingen fra TDC da min linje ikke kan trække 2Mbit kun en 1Mbit, det
> har TDC målt den til, og de kan ikke gøre noget!!
>
> - JAMMEN! for 1 måden siden kørte jeg 2Mbit uden problemer hvorfor så ikke
> nu?!?
> Det kan de ikke svare på ved CC support, så jeg ringer til TDC for de må
> jo vide hvorfor jeg ikek længere kan få sølle 2Mbit, deres linjeservice
> siger at de slet ikke kan måle linjen herud, så hvordan Cybercity har fået
> denne oplysning ved de ikke.... Så jeg bliver henvist til Cybercity
> igen...
>
> Ringer så til Cybercity og en medarbejder prøver at give mig et boost til
> 2Mbit med det samme for at se om det virker, men det gør det ikke, så jeg
> ringer endnu engang til CC support for at klage min nød - den nye
> medarbejder er godt klar over at man ikke kan test booste kunder til højre
> hastighed da jeg jo som sagt sidder på en TDC central, men jeg skal klage
> min nød til kundeservice på mandag for han kan ikke gøre noget.....?!?
>
> SUK er det bare mig der føler at man bliver trukket rundt i managen af
> Cybercity?!? - hvor er KUNDESERVICEN blevet af, og hvordan kan det være at
> man åbenbart bliver behandlet dårligere når man ikke er erhvervskunde og
> har CC telefoni....
>
> Hvad skal man dog gøre for at blive hørt ved CC og få dem til at tage
> problemet op, for utallige mails til dem hjælper ikke da de ikke bliver
> besvaret, og telefon opkald sender kun en rundt i manegen...
>
> Mvh
> Per Olsen
>
> En CC kunde som ellers var yderst tilfreds med CC, men er ved at miste
> den......
>
> dsl237211 hvis der er nogen ved CC der læser denne gruppe, og husere på
> Støvring centralen i nordjylland
>