Bo Warming skriv en bog!
Fra : JMP

Dato : 15-12-06 19:22

Bo Warming, jeg synes du har en masse interessante ( syge) synspunkter.
Du bruger en masse "spalteplads" her, - men jeg syns det er for meget!
Hvis du nu skriver en bog, med dine synspunkter, så kan det være, at EN
ELLER ANDEN vil udgive den. Det kan også være, at nogen vil læse den, - men
det bliver ikke mig.
Måske vil din bog kunne bruges af psykologistuderende. Du ER et interessant
tilfælde! -Men det syns du sikkert også selv!

Fra : JB

Dato : 15-12-06 20:40

> [...]
> Måske vil din bog kunne bruges af psykologistuderende. Du ER et
> interessant tilfælde! -Men det syns du sikkert også selv!

Jeg kan forstå at du ikke har BW i dit killfilter, hvorfor din kritik af
forbrug af en masse "spalteplads" ikke harmonerer. Jeg er selv af den
opfattelse at mange af BW's indlæg sommetider kan få en slået lidt ud af
kurs og tænke alternativt, af samme årsag har jeg ikke BW i mit filter,
dermed ikke sagt at jeg er enig med ham. Tænk hvis vi alle var ens. Husk at
der skal være balance mellem ying yang.

JB

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 15-12-06 21:02

"JB" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dermed ikke sagt at jeg er enig med ham. Tænk hvis vi alle var ens. Husk
> at der skal være balance mellem ying yang.

fint med forskellige synspunkter og alt det der... meeeen

citat:
Anden kønslig omgang end samleje kan kun være piksut og at medierne
blæser sig op over denne besynderlighed, viser at medierne er uden
empati.

Kloge medier og kloge dommere vil indse at den toårige kan ikke mærke
om Tønderfar har beroliget spædbarnet med tommelfinger eller pik i
munden på den lille for toårige fatter ikke at noget af den art kan
være forbudt og kritisabelt - en tiårig kan få skam ved en så aparte
far , men hvem kan forestille sig at en toårig traumatiseres?

Måske sæd er velsmagende babymad? Ellers spytter baby det vel ud.
citat slut

det er sgu for langt ude...

/Rasmus

Fra : JB

Dato : 15-12-06 21:25

> [...]
> far , men hvem kan forestille sig at en toårig traumatiseres?
>
> Måske sæd er velsmagende babymad? Ellers spytter baby det vel ud.

Ja jeg er enig med det er for langt ude, der er lidt for enhver smag, jeg må
indrømme at jeg ikke liiige har læst disse tekster før, du må være en rigtig
BW kender og jeg kan da forstå at BW heller ikke er i dit killfilter.

JB

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 15-12-06 21:28

> [...]
> må indrømme at jeg ikke liiige har læst disse tekster før, du må være en
> rigtig BW kender og jeg kan da forstå at BW heller ikke er i dit

hmm... kender og kender... egentlig ikke... men du kan selv læse citatet i
BW's indlæg: "Skrivebordsteori" postet 13-12-06 kl. 20:04

mvh
Rasmus

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-06 01:53

"Rasmus M. Jensen" <rasmus@elvispunktumdk> wrote in message
> [...]
> far , men hvem kan forestille sig at en toårig traumatiseres?
>
> Måske sæd er velsmagende babymad? Ellers spytter baby det vel ud.

Tolerance overfor børnepiksuttere bør man tage afslappet - også det er
et budskab. Der er kløft mellem fysisk vold med blødende sår, og så
symbolik/kærtegn/ord

Fra : JMP

Dato : 16-12-06 09:18

IKKE ENIG!

Fra : alexbo

Dato : 15-12-06 22:35

"JMP" skrev

> Bo Warming, jeg synes du har en masse interessante ( syge) synspunkter.

Jeg er fuldstændig enig,
BW`s indlæg har næsten altid en eller anden videnskabelig vinkel, i
modsætning til de fjollerikker der bare skriver deres personlige mening om
BW.

mvh
Alex Christensen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-12-06 00:45

alexbo <alexbo@email.dk> wrote:

> "JMP" skrev

> Jeg er fuldstændig enig,
> BW`s indlæg har næsten altid en eller anden videnskabelig vinkel,

Rettelse:

Pseudo-videnskabelig.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : JMP

Dato : 16-12-06 09:37

Det sker ikke så tit, at jeg blander mig, i alle disse skriverier, men somme
tider læser jeg noget, der gør, at jeg ikke kan lade være, med at reagere.
Når jeg læser: "Måske sæd er velsmagende babymad? Ellers spytter det vel
ud." så får jeg det dårligt.
Har du selv prøvet at have sex med en baby? Eller er det bare noget du
kunne tænke dig?
Jeg synes tanken er syg!

Fra : alexbo

Dato : 16-12-06 10:03

"JMP" skrev

> Det sker ikke så tit, at jeg blander mig, i alle disse skriverier,

Jamen du blandede dig jo ikke i noget, du valgte at skrive et brev til BW,
og sende det i en nyhedgruppe.

Jeg tror de fleste finder mange af BW´s synspunkter syge, men man kan jo
lade være med at læse dem.
Han har jo ret til at have dem, om dette forum så skal forsøge at lukke for
BW, er en anden snak som hører til et andet sted.

Jeg finder det næsten lige så sygeligt at så mange skriver så meget om BW,
at antallet af indlæg om BW er større end af BW.

mvh
Alex Christensen

Fra : JMP

Dato : 16-12-06 10:16

Tak for dit gode svar! Ja, jeg vil lade være med at læse, hvad han skriver.
Så bliver jeg ikke så vred! TAK!

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-06 11:12

"JMP" <spam@spam.spam> wrote in message
> [...]
> med at reagere. Når jeg læser: "Måske sæd er velsmagende babymad?
> Ellers spytter det vel ud." så får jeg det dårligt.

Når du i stenalder-fiktion fx Hulebjørnens klan, læser om en mand der
får sin baby-uden-mor til t overleve ved at lade barnet spise sit
mandeblod istf. ammemælk fra hans blodåre (ligesom visse negerstammer
drikker blod fra kvæg)
tænker du så gastronomisk og væmmes på barnets vegne?
Blodpølse kræver meget kanel, sukker og æblemos, mener jeg.

> Har du selv prøvet at have sex med en baby?

JEg har aldrig tændt på sexpartner under 18 men fordi emnet er
diskuteret , har jeg engang onaneret mens et af mine børn sov.
Det fungerede ikke. Jeg måtte hente pornoblad og at færdiggøre
overtryks-lettelsen.
En sprød thai-glædespige henne om hjørnet på 18-20 var ret spændende,
men de erfarne orgasmehyklere leverer skuespil, der er mig mere
velbehageligt.

Eller er det bare noget du
> kunne tænke dig?
Nej
> Jeg synes tanken er syg!
Og du er farisæisk selvglad, derved?

Jeg ser ingen sygdom, kun kedsommelighed.
Men når min søn piller benene af et insekt så skruer jeg vagtsomheden
på for at se om han har sadistiske tendenser, og hvis min nabo så
børneporno og jeg stadig havde børn under 15 ville jeg da gentage og
forstærke min indlæring om at man skal evne at sig effektivt NEJ til
en slikonkel

Fra : Otto Jensen

Dato : 16-12-06 00:33

> Bo Warming, jeg synes du har en masse interessante ( syge) synspunkter.

At dømme efter din indledning, så henvender du dig direkte til Bo. Hvad med
at du også kontaktede ham direkte? Hvad er formålet med at føre din
korrespondence med ham her i gruppen, når han nu ikke gør noget for at holde
sig anonym, og du sagtens kan fange ham direkte?

Fra : JMP

Dato : 16-12-06 09:09

Fordi, at han ikke er en person, som jeg bryder mig om. Nogle af hans
synspunkter er så langt ude, at jeg får kvalme, når jeg læser dem! Der er
grænser for, hvad jeg vil udsætte mig selv for. Jeg ser, fx., heller ikke
på børneforno.....

Fra : alexbo

Dato : 16-12-06 09:35

"JMP" <spam@spam.spam> skrev

> Nogle af hans synspunkter er så langt ude, at jeg får kvalme, når jeg
> læser dem! Der er grænser for, hvad jeg vil udsætte mig selv for. Jeg
> ser, fx., heller ikke på børneforno.....

Med "heller ikke" mener du åbenbart at du ser lige så lidt børneporno, som
du læser BW.

mvh
Alex Christensen

Fra : JMP

Dato : 16-12-06 12:30

Nej! Jeg har ALDRIG set på børneporno!

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-06 13:12

> Nej! Jeg har ALDRIG set på børneporno!
>
> "alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse

Hvor ses det? Links? Jeg taler som den blinde om farverne, men
politiet har adgang

Fra : Otto Jensen

Dato : 16-12-06 10:21

> Fordi, at han ikke er en person, som jeg bryder mig om.
Så smid ham i killfilter og ignorer ham (indtil folk svarer på hans indlæg),
eller ignorer ham på anden vis. Alternativt, så klip hans
internetforbindelse og kør en gang selvtægt. Lad dog værre med at bavle om
ham her.
Over and out

Fra : JMP

Dato : 16-12-06 11:12

Tak!
Jeg har ikke så meget forstand på computere... - Så jeg ved ikke, hvordan
jeg smider ham i "Killfilter".......!

Fra : alexbo

Dato : 16-12-06 11:58

"JMP" skrev

> Jeg har ikke så meget forstand på computere... - Så jeg ved ikke, hvordan
> jeg smider ham i "Killfilter".......!

Med hovedet, du vælger ikke at læse indlæg der er sendt af BW eller handler
om BW.

Men ellers findes der en NG, dk.edb.softvare.internet.softvare.mail+news,
hvor du kan få vejledning til en teknisk løsning.
I dit newsprograms hjælpefuntion er der sikket en hjælp til at blokere
afsender.
Men med den slipper du ikke for alle dem der skriver om BW, og ofte citerer
alt han skriver.

mvh
Alex Christensen

Fra : JMP

Dato : 16-12-06 12:09

Mange tak, Alex Christensen!

Fra : Max

Dato : 16-12-06 10:45

Hej JMP

> Fordi, at han ikke er en person, som jeg bryder mig om. Nogle af hans
> synspunkter er så langt ude, at jeg får kvalme, når jeg læser dem!

Så lad for fanden være med at reklamere for ham.

--
Mvh Max

Fra : JMP

Dato : 16-12-06 11:13

Ja! Det vil jeg gøre!

Fra : Erling Nansen

Dato : 17-12-06 07:46

"JMP" <spam@spam.spam> skrev i en meddelelse
> Ja! Det vil jeg gøre!
> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

Vi mangler så bare, at samtlige blokerer ham.
Det vil virke.

Erling

Fra : kjaer

Dato : 17-12-06 09:23

Erling Nansen wrote:
> "JMP" <spam@spam.spam> skrev i en meddelelse

> Vi mangler så bare, at samtlige blokerer ham.
> Det vil virke.
>
> Erling

Men det gør vi ikke.

Fra : JMP

Dato : 17-12-06 10:53

"JMP" her igen. Jeg anede ikke, hvem manden var, da jeg kommenterede nogle
af hans, efter min mening, tåbelige meninger! Nu er det gået op for mig,
hvem han er, og ja, -det bedste vi kan gøre, er at undlade at læse eller
kommentere hans skrivelser. Så det gør jeg ikke mere! Manden er langt ude!
Jeg er begynder i denne måde at kommunikere. Jeg skal jo lige lære det...
Men nu er jeg blevet så meget klogere.
Jeg ønsker Alle en God Jul og Godt Nytår!

Fra : Max

Dato : 17-12-06 11:28

Hej JMP

> mere! Manden er langt ude! Jeg er begynder i denne måde at
> kommunikere. Jeg skal jo lige lære det... Men nu er jeg blevet så
> meget klogere.

Du kan så læse en masse om brugen af usenet, bl.a. ting som
citatteknik, netikette og den slags på http://usenet.dk/

> Jeg ønsker Alle en God Jul og Godt Nytår!

I lige måde.

--
Mvh Max

Fra : JMP

Dato : 17-12-06 12:01

Tak! Jeg kan se, at der er meget at lære, ved at gå ind på
http://usernet.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 19-12-06 10:45

In news:458513a1$0$3478$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
JMP <spam@spam.spam> typed:
> [...]
> mere! Manden er langt ude! Jeg er begynder i denne måde at
> kommunikere. Jeg skal jo lige lære det... Men nu er jeg blevet så

Manden er ikke længere ude end dig der vil have hans adgang til at lufte
tanker stoppet.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 19-12-06 10:44

In news:4584e7aa$0$3543$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Erling Nansen <oz7iy@mail.tele.dk> typed:
> Vi mangler så bare, at samtlige blokerer ham.
> Det vil virke.

Så hellere at folk der ikke fatter hvorfor man citerer, og skriver under det
man svarer på, blev blokeret.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 19-12-06 10:41

In news:4583a9bc$0$885$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
JMP <spam@spam.spam> typed:
> [...]
> synspunkter er så langt ude, at jeg får kvalme, når jeg læser dem!
> Der er grænser for, hvad jeg vil udsætte mig selv for. Jeg ser, fx.,

Hvem tvinger dig til at læse det ? det er da den person du ikke skal bryde
dig om.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : JMP

Dato : 19-12-06 15:32

Ingen tvinger mig til at læse, hvad BW skriver. Jeg er begynder i denne
måde at kommunikere på. Jeg blev, mildest talt, overrasket over at læse
BW`s synspunkter. Jeg er måske lidt naiv.. Nu er jeg blevet klogere. - og,
som andre har rådet mig til, så er jeg helt holdt op med at læse, hvad han
skriver! Jeg går skam ind for ytringsfrihed. -Og også friheden til, ikke at
beskæftige mig mere med denne person. Slut

Fra : Martin Andersen

Dato : 19-12-06 15:47

JMP wrote:
> [...]
> skriver! Jeg går skam ind for ytringsfrihed. -Og også friheden til, ikke at
> beskæftige mig mere med denne person. Slut

Det du gør når du besvarer en post ved at skrive ovenfor al teksten er hvad vi
kalder "Top-posting". Det er en skidt ting af flere grunde, primært fordi det
ødelægger kronologien (rækkefølgen) i det skrevne, så folk der vil følge med
skal sidde og scrolle op og ned og gætte sig til hvad du kommenterer.

Da man som udgangspunkt læser tekst som ikke er arabisk eller klassisk japansk,
fra venstre mod højre, top mod bund da ville det være smart hvis du skriver dine
kommentarer UNDER det citerede. Hvis du har kommentarer til specifikke dele af
det citerede kan du dele teksten op og skrive en kommentar (igen under) den
specifikke del.

please ;)

Fra : JMP

Dato : 19-12-06 16:47

"Martin Andersen" <dur@ikke.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> primært fordi det ødelægger kronologien (rækkefølgen) i det skrevne, så
> folk der vil følge med skal sidde og scrolle op og ned og gætte sig til

OK! Jeg forsøger at gøre, som du siger. Som sagt, så er jeg begynder...
Tak for hjælpen ;)
Håber, det er rigtigt nu?

Fra : Andreas Falck

Dato : 19-12-06 17:24

JMP skrev i news:45880973$0$884$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

[ .. ]
> OK! Jeg forsøger at gøre, som du siger. Som sagt, så er jeg begynder...
> Tak for hjælpen ;)
> Håber, det er rigtigt nu?

Det er en ganske god begyndelse. Og vilje til at ville lære er en meget
vigtig egenskab

Dejligt at se at nye brugere af denne kommunikationsform er villige til at
ville lære.

Det er også vigtigt forf overskuelighedens skyld, at du fraklipper alt det
du ikke direkte svarer på.

Se f.eks. på hvordan jeg har gjort i dette indlæg:
Jeg har bevaret den linie der fortæller HVEM jeg svarer, og jeg har
bortklippet så jeg kun citerer lige præcis den stump af det indlæg jeg
svarer på, der er nødvendigt for at se og forstå hvad jeg svarer på.

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : JMP

Dato : 19-12-06 17:52

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
> misforståelser bliver væsentlig reduceret
Ja, nu er vi nået så langt! -og tak for det! Jeg kan ikke finde ud af,
hvordan man sletter det. Jeg undskylder mig med, at jeg ikke har fået
computer-metoden ind, med modermælken. Godt, at nogen vil lære fra sig!
Men, I søde mennesker, der prøver på at hjælpe mig, ender måske med at få
"problemer", med andre, der ikke synes, at denne måde at kummunikere på,
skal bruges som brevkursus... (hvor jeg lærer hvordan man gør). Men mange
tak for hjælpen. Jeg vil se om jeg kan lære det! :)

Fra : N_B_DK

Dato : 19-12-06 18:42

In news:458818b1$0$872$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
JMP <spam@spam.spam> typed:

> Men mange tak for hjælpen. Jeg vil se om jeg kan lære
> det! :)

Indtil videre går det faktisk særdeles godt ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : JMP

Dato : 19-12-06 20:35

> In news:458818b1$0$872$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
> JMP <spam@spam.spam> typed:

> Indtil videre går det faktisk særdeles godt ;)
Mange tak for opmuntringen! Ind imellem føler jeg, at jeg hører til i
stenalderen. Men denne computerverden er jo dejlig og nem, - især når man
forstår det! Tak!

Fra : Andreas Falck

Dato : 19-12-06 19:08

JMP skrev i news:458818b1$0$872$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

[ ... ]
> Jeg vil se om jeg kan lære det! :)

Naturligvis kan du lære det. Og du viser da meget fin vilje til netop gerne
at ville lære. Du er da llerede nået et meget stykke vej.

Med tiden og lidt tålmodighed skal det nok gå for dig at få det lært.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : JMP

Dato : 19-12-06 20:33

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-06 16:47

> [...]
> holdt op med at læse, hvad han skriver! Jeg går skam ind for
> ytringsfrihed. -Og også friheden til, ikke at beskæftige mig mere

Hvis mine synspunkter er så forfærdelige som JMP mener, så må det være
let at påvise fejl i logik eller facts og "jorde min argumentation".
Hvorfor gør ingen det?
Er der ikke hæder og ære i en sådan let olympiadesport?
Rør jeg ved et ømt punkt og tabuer er god undskyldning for ikke at gå
efter bolden?

JMP lyder som om han tror han bliver smittet med en farlig virus hvis
han åbner og tør lidt seriøs læsning

Fra : Niels L Ellegaard

Dato : 16-12-06 13:04

JMP wrote:
> IKKE ENIG!

Problemet er at det ikke virker at svare på Bo Warmings indlæg.
Faktisk gør det mere skade end gavn. Det eneste der virker er hvis at
deltagere holder op med at svare ham.

Jeg vil opfordre dig til at læse "Ofte Stillede Spørgsmål om Bo
Warming".
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Fra : Niels L Ellegaard

Dato : 18-12-06 08:10

JMP wrote:
> Tak!
> Jeg har ikke så meget forstand på computere... - Så jeg ved ikke, hvordan
> jeg smider ham i "Killfilter".......!

Der er en beskrivelse i "Ofte Stillede Spørgsmål om Bo Warming". Jeg
ved ikke om den også dækker det program du benytter til at læse news
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Niels

Fra : JMP

Dato : 18-12-06 08:46

Tak Niels! Det ligner det andet program. Men jeg undlader at læse mere om
manden!
God jul til alle!