Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Mangler du penge efter jul
Fra : Preben Christensen

Dato : 15-12-06 15:49

Hej

Her er muligheden for at få de penge du har brugt i julen tilbage igen

Klik på dette link det er gratis og uforpligtende

http://www.direktelink.dk/16010/

--
Venlig Hilsen
Preben Christensen

Fra : PEJ

Dato : 15-12-06 17:11

"Preben Christensen" <dunder@c.dk> skrev i en meddelelse

Åhhh nej - ikke igen en tåbe der falder for Henrik Bruhn`s
svindlerier. Men det er nok ikke den rigtige Preben der skriver - mwn
H............................... osv.

For dem der er naive og falder for dette - bør læse flere af Google`s sider
på dette link:

http://www.google.dk/search?num=100&hs=Guw&hl=da&c2coff=1&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ada-DK%3Aofficial&q=%22henrik+bruhn%22+svindel&btnG=S%C3%B8g&meta

Pernille

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Michael

Dato : 16-12-06 08:01

"Preben Christensen" <dunder@c.dk> wrote in message
> [...]
>

> Her er muligheden for at få de penge du har brugt i julen tilbage igen
>

> Klik på dette link det er gratis og uforpligtende

Fæ - hvis du mangler penge efter jul, så bliv klippet og få et arbejde
istedet for at hoppe på Bruhn's fiduser