Electrolux RM 212
Fra : Kurt Mogensen

Dato : 15-12-06 11:20

Er der nogen der kan beskrive hvordan man bruger skabet som er nævnt i subj.
?
Ved kontakt til Electrolux fik jeg blot det svar, at manualen ikke
eksisterer mere, og hvis skabet har holdt i 15 år, så bør jeg nok udskifte
det. Skabet er netop blevet gastestet og fundet ok.
/Kurt

Fra : Jan

Dato : 15-12-06 17:01

"Kurt Mogensen" <Kurt_Mogensen1@fjernhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eksisterer mere, og hvis skabet har holdt i 15 år, så bør jeg nok udskifte
> det. Skabet er netop blevet gastestet og fundet ok.
Sikke noget vrøvl forhandleren siger. Det er muligt at de ikke har den. Men
en hurtig tur rundt på google gav følgende link.

http://www.vdubs.freeuk.com/fridges.html

Venligst

Jan

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 16-12-06 09:39

"Jan" <Spørg@igruppen.dk> skrev i en meddelelse

> Sikke noget vrøvl forhandleren siger. Det er muligt at de ikke har den.
> Men en hurtig tur rundt på google gav følgende link.

> [...]
Det var lige den. Tusind tak for hjælpen.
/Kurt