Høj upload hastighed i Køge ???
Fra : egeriis@gmail.com

Dato : 15-12-06 00:16

Hej,

Er det muligt at få høj upload hastighed i Køge uden at betale flere
tusinde kroner hver måned?

Jeg har pt. Fullrate, men det fungerer vildt dårligt.
De lovede 10/2 Mbit, men jeg har 4/1 Mbit, og der er nedetid hver
eneste dag.
De siger problemet er, at jeg bor 3.7 km fra centralen.

Jeg er villig til at betale omkring 1000,- pr. måned, men så skal det
også være totalt i orden.

*
Jan

Fra : Martin Schultz

Dato : 15-12-06 18:01

egeriis@gmail.com <egeriis@gmail.com> skrev 2006-12-14:
> Jeg har pt. Fullrate, men det fungerer vildt dårligt.
> De lovede 10/2 Mbit, men jeg har 4/1 Mbit, og der er nedetid hver
> eneste dag.
> De siger problemet er, at jeg bor 3.7 km fra centralen.

Så tror jeg ikke du får højere upload til priser du vil betale med
mindre du er dækket af beboernet ol.

Martin
--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder
guides til linux på dansk.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-12-06 19:32

egeriis@gmail.com skrev:
> [...]
> De siger problemet er, at jeg bor 3.7 km fra centralen.
>
> Jeg er villig til at betale omkring 1000,- pr. måned, men så skal det

Hvis du bor langt fra centralen vil det vel være samme problem med de
øvrige selskaber hvis der er tale om ADSL.

Mvh
TKJ

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 16-12-06 19:54

egeriis@gmail.com wrote:
> [...]
> De siger problemet er, at jeg bor 3.7 km fra centralen.
>
> Jeg er villig til at betale omkring 1000,- pr. måned, men så

Tjoo der er jo altid fiber.. Så skal du nok ligge et [Nul] bag på de tusind
du snakker om.
For med din afstand til centralen kommer du ikke meget længere..

--
Vh. Henrik Sørensen