Tele2 ADSL
Fra : Kim J.

Dato : 14-12-06 22:22

Hejsa,

Er der andre end mig der har problemer med at Tele2's ADSL forbindelse er
nede her til aften. Min power og ethernet lampe lyser på modemet og ikke
andet?

/Kim J.

Fra : Morten Guldager

Dato : 15-12-06 06:21

2006-12-14 Kim J. wrote

> Er der andre end mig der har problemer med at Tele2's ADSL forbindelse er
> nede her til aften. Min power og ethernet lampe lyser på modemet og ikke
> andet?

Skriv i tele2.adsl.teknik så vil jeg tro der bliver kigget på den.

/Morten - T2'er som her skriver for egen regning.

Fra : Thomas Corell

Dato : 15-12-06 09:15

Morten Guldager wrote:
> 2006-12-14 Kim J. wrote

> Skriv i tele2.adsl.teknik så vil jeg tro der bliver kigget på den.

Sådan helt generelt, hvordan poster man i tele2* når ens Tele2 opkobling
er i stykker ? ;)

Eller hvordan læser man tele2*, for at finde dine/tele2's guldkorn, når
man ikke kan komme på nettet via Tele2 ?

Vh
Thomas

--
Don't waste space

Fra : Morten Guldager

Dato : 15-12-06 11:53

2006-12-15 Thomas Corell wrote

> Sådan helt generelt, hvordan poster man i tele2* når ens Tele2 opkobling
> er i stykker ? ;)

Det gør man ikke.

Men der var så heller ikke tilfældet for OP.

/Morten

Fra : Thomas Corell

Dato : 15-12-06 13:32

Morten Guldager wrote:
> 2006-12-15 Thomas Corell wrote

> Det gør man ikke.

Er det derfor du anbefaler det ? ;)

> Men der var så heller ikke tilfældet for OP.

"OP" ?

Det oprindelige indlæg handlede om "min Tele2 ADSL virker ikke", du
svarede med "se/skriv i tele2* grupperne".

Vh
Thomas

--
Don't waste space

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-12-06 14:37

On Fri, 15 Dec 2006 12:32:18 +0000 (UTC), Thomas Corell
<nospamplease@corell.dk> wrote:

> "OP" ?

Original Poster.

> Det oprindelige indlæg handlede om "min Tele2 ADSL virker ikke",
> du svarede med "se/skriv i tele2* grupperne".

OP sendte sit indlæg fra en Tele2-forbindelse, så OP har (havde?)
adgang til Tele2-grupperne.

-A
--
Hvis du beskyttes af den 'gratis' spam-udsender til privatbrugere,
beskyttes du også mod svar fra mig. Jeg filtrerer de indlæg bort.

Fra : Kim J.

Dato : 16-12-06 16:19

Hejsa,

Sjov debat jeg der fik startet, mon ikke jeg har givet svaret på hvordan det
kunne lade sig gøre? ADSL - Modem opkobling. lidt som at gå med seler og
livrem

Hygge hejsa
Kim J.