Hvem vil have Micki??
Fra : Henrik Andersen

Dato : 14-12-06 22:05

Hej gruppe

Min kære nabo Preben (Som er kørestolsbruger) har en dejlig hanhund på 15
mdr. En rigtig krudtugle med masser af mod på livet. Historien er at hans
schæfertæve ufrivilligt blev bedækket af en udefrakommende labrador. Den fik
kun een levende hvalp, som jeg selv tog imod. Han kan grundet hans handicap
ikke have 2 hunde gående. Det han ønsker er at Micki får et nyt hjem, med
masser af kærlighed og iøvrigt får det godt. Denne gåpåmodige hvalp kan
afhentes gratis af rette vedkommende. Mail på famskads@esenet.dk, eller ring
30323829 for nærmere oplysning. Ved godt at det ikke er en markedesplads,
men syntes at hunden fortjener et godt hjem.

M.v.h

Henrik Andersen

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Henrik Andersen

Dato : 14-12-06 22:09

Glemte at skrive at Micki bor i omegnen af Esbjerg

M.v.h

Henrik Andersen

Fra : Henrik Andersen

Dato : 14-12-06 22:18

Ak ja. Han er ikke 15 mdr. men 15 uger¨

Fra : Claus

Dato : 15-12-06 00:15

-
Må jeg anbefale dette forum til formålet

http://debat.jubii.dk/fd/349/Hunde+s%F8ger+nyt+hjem