"Make-up"-kursus søges
Fra : Lars Hansen

Dato : 14-12-06 16:56

Hej i gruppen

Jeg har i tankerne at give kæresten en julegave der består af sådan et
"Kursus" i hvordan man lægger make-up rigtigt og hvor man finder de farver
der passer til lige nøjagtigt hende...... hvis I ved hvad jeg mener??

Er der mon nogen der kender til en "butik" eller lignende der afholder sådan
nogen seancer et sted på midtsjælland???

Mvh
Lars Hansen

Fra : Else Holm

Dato : 14-12-06 18:06

Lars Hansen wrote:
> [...]
> Er der mon nogen der kender til en "butik" eller lignende der
> afholder sådan nogen seancer et sted på midtsjælland???

Det kommer formentlig ind under betegnelsen "Stilkursus" - og så
ser
<http://www.havdrup-fashion.dk/makeuplaegning.htm> ud til at være
det eneste, der dukker op på Sjælland. Held og lykke med det!

--
Else