upload til min sme server
Fra : andy

Dato : 14-12-06 14:49

Hej jeg har en sme server som jeg gerne vil fave lagt min web side op på
men hvordan gør jeg det har. p.t kun adgang via min windows da jeg er
ved at reinstalere min linux

Fra : Allan Møller

Dato : 14-12-06 19:31

> Hej jeg har en sme server som jeg gerne vil fave lagt min web side op på
> men hvordan gør jeg det har. p.t kun adgang via min windows da jeg er ved
> at reinstalere min linux

Jeg har adgang over lokalnetværk fra en windows maskine.
Kan også tilgå min SME via FTP Serveren.

Allan

Fra : andy

Dato : 14-12-06 23:17

Allan Møller wrote:

> Jeg har adgang over lokalnetværk fra en windows maskine.
> Kan også tilgå min SME via FTP Serveren.
>

> Allan

jeg har også haft adgang via lokalnetværket men ikke nu det var det jeg
undret mig over

Fra : andy

Dato : 15-12-06 01:38

andy wrote:

> jeg har også haft adgang via lokalnetværket men ikke nu det var det jeg
> undret mig over
det var et win problem. Så er det dejligt at min gentoo er på min pc i
morgen.