fastliggerplads
Fra : Ole

Dato : 13-12-06 20:48

Vi har tænkt på at få en fastliggerplads i den kommende sæson.

Vi er

2 voksne
3 børn (8+10+15)
1 hund
1 bil
1 campingvogn

Foretrækker noget med

badevand (naturlig eller vandland)
fiskevand
natur
aktiviteter for børn i den alder
At det ligger i jylland.

Har i forslag ?

mvh Ole

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 13-12-06 22:21

"Ole" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har tænkt på at få en fastliggerplads i den kommende sæson.
>
> Vi er
>
> 2 voksne
> 3 børn (8+10+15)
> 1 hund
> 1 bil
> 1 campingvogn
>
> Foretrækker noget med
>
> badevand (naturlig eller vandland)
> fiskevand
> natur
> aktiviteter for børn i den alder
> At det ligger i jylland.
>
> Har i forslag ?
>

> mvh Ole
I hvilken del af landet vil I være ?
/Kurt

Fra : Ole

Dato : 14-12-06 22:09

"Kurt Mogensen" <Kurt_Mogensen1@fjernhotmail.com> skrev i en meddelelse
> I hvilken del af landet vil I være ?
> /Kurt

Som skrevet: jylland

Fra : T. Hartung

Dato : 13-12-06 22:28

"Ole" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har tænkt på at få en fastliggerplads i den kommende sæson.
>

> Foretrækker noget med

> Har i forslag ?

Jeg vil foreslå at I vælger en plads ikke for langt fra hjemmet - hermed kan
man bedre komme eks. fredag aften og kører lørdag eftermiddag hvis ens
planer gør det nødvendigt. En kort afstand til pladsen gør den nemmere at
bruge - skal man kører 2-3 timer hver vej, ja så ville vi nok vælge de
"korte" weekender fra.

--
mvh.
T. Hartung

Fra : peter hansen

Dato : 13-12-06 23:13

T. Hartung skrev:
> [...]
> planer gør det nødvendigt. En kort afstand til pladsen gør den nemmere at
> bruge - skal man kører 2-3 timer hver vej, ja så ville vi nok vælge de

når i så har valgt en omkreds fra hvor i bor, så er der lige en ting
mere, undersøg om der overhovedet er mulighed for fastlæggerplads. Nogle
campingpladser har ikke ledige pladser.
Forhåbentlig god camping
peter

Fra : Hansen

Dato : 16-12-06 08:21

Grenå Strand Camping www.grenaastrandcamping.dk

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 16-12-06 09:44

"Hansen" <nejtak@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Ole" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

http://www.tingle.dk/lystfiskeri/
Terkelsbøl Lystfiskeri og Camping som ligger 500 meter fra Sommerland Syd.
/Kurt