Skrivebordsteori
Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-06 20:04

Skrivebordsteori

Hvis mor ikke kan flyve og en sten ikke kan flyve, så er mor en sten

Hvis E=mc2 siger at bagatelmasse giver megaenergi, og det gælder også
abombe, så må formelforfatteren have bidraget til abombe

Hvis mund-kønsorgan kontakt er forbudt

Og Tønderfar gør det,

Så skal han straffes.

Anden kønslig omgang end samleje kan kun være piksut og at medierne
blæser sig op over denne besynderlighed, viser at medierne er uden
empati.

Kloge medier og kloge dommere vil indse at den toårige kan ikke mærke
om Tønderfar har beroliget spædbarnet med tommelfinger eller pik i
munden på den lille for toårige fatter ikke at noget af den art kan
være forbudt og kritisabelt - en tiårig kan få skam ved en så aparte
far , men hvem kan forestille sig at en toårig traumatiseres?

Måske sæd er velsmagende babymad? Ellers spytter baby det vel ud.

Lovreligion overlapper skrivebordsteori som disse eksempler og et
andet case er at

Hvis flamingo kan forværre brand

Og flamingo bruges til isolering

Så er den isolerende person strafbar.

Måske han er det udfra §-rytteri, men hvis der ikke nogensine kan
komme ild i mellemrummet mellem brædder og tag, så er han ikke
medvirkende til øget brandfare - denne blir ved at være nul.

Folk skal afgøre ting udfra egen livserfaring og intuition, som en
buddhist i pagt med naturen.

De skal ikke skabe problemer udfra fortænke lovjungle

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-06 20:34

> Skrivebordsteori
>
> Hvis mor ikke kan flyve og en sten ikke kan flyve, så er mor en sten

Det er også lovreligion og skrivebordsteori at fokusere på stive
regler om at
at man ikke må overlade fanger til USA
Her har Fogh flot redet stormen af fra stupide Lykketoft mm

Det er også lovreligion at kalde manglende inspektion af
kødvirksomheder for bevis på sundhedsfare.

Her har DF desværre ikke haft sund sans og bondefornuft. men har bøjet
sig for uintelligent, antiintuitiv skrivebordsteori og lovreligion.

Men selvfølgelig tør DF kun fordi denne bagatel ikke gir valg

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 15-12-06 18:45

> [...]
> forestille sig at en toårig traumatiseres?
>
> Måske sæd er velsmagende babymad? Ellers spytter baby det vel ud.

hvad med om du smutter ned på den lukkede... Du ertotalt syg i roen!!!!
du må da være en syg stodder af format når du kan komme med sådan en
udtalelse!
Prøv du lige at spørg pigen hvordan hun har det???

/Rasmus

Fra : JMP

Dato : 15-12-06 19:03

HVOR ER DU ULÆKKER!

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-06 02:11

"JMP" <spam@spam.spam> wrote in message
> HVOR ER DU ULÆKKER!

Er du intolerant smagsdommer overfor ulækre aparte debatører og du VIL
KANØFLE - det er da værre?

Bogen jeg er ved at skrive

er en emneordnet citatsamling, der struktureres med et budskab, -

- ikke alfabetisk håndbog, men kombination af aforisme-leksikon og
antilovreligion-debatbog

Glistrups geniale bøger ville intet forlag trykke, så jeg skal vende
og dreje mit værk godt, for at opnå noget tidløst og internationalt
salgbart, og at finde udgiver kan blive svært

I stedet for at "skrive til skrivebordsskuffen" vedr mellemstadier på
vej mod bogen, skriver jeg dele til usenet og får ofte nyttig feedback
og hvis jeg ikke får udgivet bog, så er ideerne lige til at samle op
for evt anden interesseret. Bog er jo gammeldagshed og forfængelighed
mog vigtigt for mig er at starte ny tanker - om frihed,
videnskabskritik, medlidenheds-ulemper, skatteondet,
ejendomsret-fordele, uklog fordelingspolitik, arbejdsglæde,
privatisering, osv.

Glistrupister er modstandere af copyright.

Rationel isolering og afslappet holdning til hysteriske
brandregulativer er ikke mordbrand - og er droppet, for jeg fik god
feedback på dk.videnskab om hvor slemt lovreligionens forbuds-lir gør
folk sindsyge.

JØDEKRITIK mistænkes man for, når man mener at Einstein-fans bør løfte
bevisbyrde om at relativity - eller Newton-formler eller
Maxwell-differentialligninger - har fremmet teknologi.

Tolerance overfor børnepiksuttere bør man tage afslappet - også det er
et budskab. Der er kløft mellem fysisk vold med blødende sår, og så
symbolik/kærtegn/ord. Da sygdom er psykisk bør medicin opreklameres
mindre - behandlervælde er ondt lovreligiøst præsteskab

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-12-06 11:12

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Glistrups geniale bøger ville intet forlag trykke, så jeg skal vende
> og dreje mit værk godt, for at opnå noget tidløst og internationalt
> salgbart, og at finde udgiver kan blive svært

Print-On-Demand.

Der er firmaer der gerne trykker og indbinder selv små oplag.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-06 11:48

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Print-On-Demand.
>
> Der er firmaer der gerne trykker og indbinder selv små oplag.

Hvert år besøger jeg bogmessen i Forum

Uden distributions og marketingssystemet som de store forlag sidder
tungt på, får man ikke gjort en bog til en bestseller.

Både min bror og jeg har knækket halsen på små oplag uden
reklame-opbakning.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-12-06 14:00

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Uden distributions og marketingssystemet som de store forlag sidder
> tungt på, får man ikke gjort en bog til en bestseller.

Vil du have den udgivet eller til en bestseller?

Print-on-demand er genialt til snævre bøger,

Hvis du vil læses af mange, så distribuer din bog med DyneLarsens reklamer.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : JMP

Dato : 16-12-06 12:24

NEJ JEG ER IKKE VÆRRE! JEG VILLE ALDRIG LADE MINE EGNE SÆRE LYSTER GÅ UD
OVER ANDRE!
-Og hvad synes du om tanken om sex, med en gammel, tanløs svært dement mand?
Han vil nok forsvare sig, på samme måde, som det lille barn!

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-06 13:10

> [...]
> -Og hvad synes du om tanken om sex, med en gammel, tanløs svært
> dement mand? Han vil nok forsvare sig, på samme måde, som det lille

Du taler sort. Jeg lader ingen lyster gå ud over nogen. Du åbner
indlæg af EGEN LYST og kun det

Hvis du opdigter at pædofil-apologet eller nazi-apologet er mere
pro-pædofil eller pro-nazi end en politimorderforsvarsadvokat er
pro-politimord så er du totalt ulogisk og forstår ikke det danske
sprog. Nærlæs, igen igen.