genstart gammelt printjob
Fra : Henrik Hartig

Dato : 13-12-06 20:11

Hejsa
Jeg har et gammelt printjob fra 6. december som figurerer i cups "show
completed jobs". Jeg vil MEGET gerne kunne se dette printjob....

Når jeg trykker på "restart job", får jeg beskeden: "Error:

client-error-not-possible".

Jeg arbejder på en enkelt maskine - ikke noget netværk.
Er det muligt at få set eller printet det gamle job?

/henrik

Fra : Henrik Hartig

Dato : 13-12-06 20:37

Henrik Hartig wrote:
> [...]
>
> client-error-not-possible".
>
> Jeg arbejder på en enkelt maskine - ikke noget netværk.
> Er det muligt at få set eller printet det gamle job?

/var/log/cups/error_log viser:
I [13/Dec/2006:20:34:37 +0100] Started "/usr/lib/cups/cgi-bin/jobs.cgi"
(pid=6997)
E [13/Dec/2006:20:34:37 +0100] restart_job: job #28 cannot be restarted
- no files!

Er det grunden til jeg ikke kan skrive jobbet ud? At der ikke eksisterer
nogen fil?
Er mit printjob så tabt?

/henrik