mssql problemer i php...
Fra : mr j

Dato : 13-12-06 13:12

Hejsa Alle

Jeg har noget mssql der driller.. hvis jeg f.eks. kører:

SELECT Name,CPR FROM [database].[bruger].[tabel] WHERE [type] = '1C'

i min php kode, så får jeg kun 10 navne retur, men kører jeg den query
direkte på mssql serveren, så får jeg 22 navne tilbage, lige som jeg skal
ha..

Er der andre der har prøvet noget ligende?

$result1 = mssql_query($sql1,$connection);
$mssqlrs = mssql_fetch_array($result1);

og der kommer kun 10 navne i $mssqlrs arrayet.. jeg kan simpelthen ikke
forstå det.. har også prøvet at bruge like istedet for =, og på serveren får
jeg stadigt 22 navne, men kun 10 i min php :o/

Kunne godt bruge en god ide..

Mvh
Morten

Fra : mr j

Dato : 13-12-06 13:23

update:

Hvis jeg sortere med f.eks. SELECT Name,CPR FROM [database].[bruger].[tabel]
WHERE [type] = '1C' ORDER BY Name

så får jeg ikke 10 som er ens med query uden order, hvis i forstår, men
stadigt kun 10.. er det et array problem måske??

Mvh
Morten

Fra : mr j

Dato : 13-12-06 13:36

glem det, det var en fejl 40

Mvh
Morten

Fra : Martin

Dato : 13-12-06 13:44

mr j wrote:
> glem det, det var en fejl 40

Det er det ret ofte - de er bare altid så svære at finde :)

Fra : mr j

Dato : 13-12-06 13:56

> Det er det ret ofte - de er bare altid så svære at finde :)

hehe ja men har lavet den to steder, så vupti spiller det hele meget
bedre
Det gælder bare om, at få så meget som muligt udskrevet til skærmen, som
muligt...

Mvh
Morten

Fra : Martin

Dato : 13-12-06 14:24

mr j wrote:
> hehe ja men har lavet den to steder, så vupti spiller det hele meget
> bedre
> Det gælder bare om, at få så meget som muligt udskrevet til skærmen, som
> muligt...

Jeg har brugt denne klasse <http://dbug.ospinto.com/> de sidste par år,
kanon genial!

Den dumper simpelthen ALT... ligefra klasser med alle metoder og
variabler - til arrays - til ganske simple tekststrenge.

Jeg må indrømme at jeg ikke kan undvære den :)