Pas på TDC - opfølgning
Fra : Peter

Dato : 13-12-06 13:11

Som en opfølgning på tidligere tråd:
Det er nu, efter en hård kamp, lykkedes mig, at få min 2048/256 opkopling
tilbage.
Det kostede yderligere 3 mails
Flere chat med online support, hvor det mest tåbelige forslag var, at jeg
skulle downloade deres netsupport program
Samlet mere end 3 timer i telefonen, indtil det endelig lykkedes at overtale
en supporter, til at stille mig om til en overordnet,
så skete der endelig noget.
Pr. 11/12 havde jeg igen min gamle opkopling til den rigtige pris (prisen
kan jeg selvfølgelig ikke være sikker på, før næste regning)

Så igen - har du haft en 2048/128 opkobling og gratis er blevet opgraderet
til 2048/256, så hold lige lidt ekstra godt øje med din regning.
Kan det ske for mig, kan det jo også ske for andre, og især da opkoplingen
2048/256 slet ikke eksisterer mere.

PeterB

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 13-12-06 15:48

Peter wrote:
[..]

Hvorfor starte en by tråd når den gamle fint ligger der, og du har iøvrigt
selv svaret med det samme i den gamle tråd..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Peter

Dato : 13-12-06 21:56

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> skrev i en meddelelse
> Peter wrote:
> [..]
>
> Hvorfor starte en by tråd når den gamle fint ligger der, og du har iøvrigt
> selv svaret med det samme i den gamle tråd..

For at være helt sikker på, at så mange som muligt læser resultatet af mit
indlæg, og er
opmærksomme på, at hvad der skete for mig, kan være en enkeltstående fejl,
men lige så godt, kan være en generel TDC politik - "går den så går den",
går den ikke, så er der desværre sket en fejl.

TDC leverer godt og stabilt Internet, til vel landets højeste priser. Jeg
har ikke noget imod
at betale for kvalitet, så havde jeg ikke TDC som min udbyder. Desværre har
jeg også oplevet flere
gange, at den ene hånd ikke aner hvad den anden laver.
Jeg har oplevet så mange fejl, at jeg aldrig foretager mig noget i
forbindelse med TDC, uden at
der foreligger på skrift. Sørger man bare for det går det fint.
Bare noget så simpelt som at ændre hastighed, kan medføre at man et par dage
efter modtager brev om, at
der vil blive afsendt en retur kasse til din router.
Joh, TDC er en god og stabil Internet udbyder - de skal bare holdes i kort
snor.

PeterB

Fra : rl

Dato : 13-12-06 23:24

> Joh, TDC er en god og stabil Internet udbyder - de skal bare holdes i kort
> snor.

Der er så mange andre internet udbydere, så hvorfor ikke bare skifte hvis du
er utilfreds og se om de har bedre service?

Fra : Dennis Munding

Dato : 19-12-06 08:38

"rl" <r-lauritsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er så mange andre internet udbydere, så hvorfor ikke bare skifte hvis
> du er utilfreds og se om de har bedre service?

Hvem har sagt, at Peter er utilfreds?
Han har blot konstateret, at de (TDC) skal holdes i kort snor...

Men derudover så har jeg gang på gang læst folk skrive om andre udbydere,
som der bliver beklaget over, at "man får, hvad man betaler for".
Jeg vil mene at med de skyhøje priser TDC forlanger, så burde ( _skal_ )
deres serviceniveau ligge væsenligt højere end hos konkurrenterne, for selv
TDC kan levere "nedetid", så der er kun servicen tilbage at give skylden for
de høje priser!

Og tilsyneladende har det været en mangelvare i Peters tilfælde, hvilket
ikke undrer mig, da jeg selv havde lign. problemer, da TDC var min udbyder -
jeg valgte så blot at skifte udbyder.

Dennis Munding
http://pe-vagtservice.dk/ -Et sikkert valg til at passe på dine værdier!
http://munding-interieur.dk/ -Alt godt til hjemmet - på Frederiksberg!