"NTDL is missing"
Fra : René Keldorff

Dato : 12-12-06 21:01

Hejsa

Jeg får en "NTDL is missing" error nåtr jeg forsøger at boote fra min
xp maskine med 2 raid sata harddiske. Jeg har læst mig frem til at
fejlen skyldes at windows ikke kan finde diusken som den skal boote
fra. I bios er sata controleren enabled og bios finder sagtens de to
diske. Hvis jeg booter fra xp-cden kan windows ikke finde diskene.

Jeg har altså brug for hjælp til at hjælpe windows med at boote/finde
systemdisken.

Kan I hjælpe?

Fra : Sveinar Ånes

Dato : 12-12-06 21:11

René Keldorff (slet O7HUB)" skrev i melding

Les http://www.computerhope.com/issues/ch000465.htm