omlægning af julekalender.
Fra : jacob johansen

Dato : 12-12-06 19:34

Hej NG.

Hvad syntes i om at de ligger sendetiderne om for julekalenderen bare Pga de
håndboldkampe ( som iøvrigt bliver vist på deres søster kanal)....

MVH
Jacob Johansen
(som hader tv2`s planlægnings afd....)

Fra : Holst

Dato : 12-12-06 19:49

jacob johansen wrote:

> Hvad syntes i om at de ligger sendetiderne om for julekalenderen bare Pga de
> håndboldkampe ( som iøvrigt bliver vist på deres søster kanal)....

Kan du ikke bare købe den på dvd om nogle dage?

FUT: dk.medier.tv

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 13-12-06 08:57

Typisk - sport endevender hele sendefladen. Hvorfor kan de ikke bare bånde
kampene og sende dem senere?

Hilsen
Peter

Fra : Bænni

Dato : 13-12-06 21:10

Peter Løhde Svarre wrote:
> Typisk - sport endevender hele sendefladen. Hvorfor kan de ikke bare bånde
> kampene og sende dem senere?
>
> Hilsen
> Peter

eller sende ungerne i seng og sende noget ordentligt!!

--
Bae9

- overgir sig aldrig

Fra : jacob johansen

Dato : 13-12-06 21:24

> eller sende ungerne i seng og sende noget ordentligt!!
>
> --
> Bae9
>
> - overgir sig aldrig

ja det er også synd for de voksne, de skal jo tidligt i seng og sender
næsten aldrig noget sport.... og de sender jo julekalender i hele 24 dage om
året.....

for at undgå misforståelser:
DETTE ER SARKASTISK.

MVH
Jacob

Fra : Iben Holst

Dato : 13-12-06 18:34

Pga de

> Kan du ikke bare købe den på dvd om nogle dage?

Dvs. der er ingen grund til at børnene kan gå og glæde sig til at se dagens
afsnit af julekalenderen i december måned?

> FUT: dk.medier.tv

Der er ingen grund til at futte - jeg synes det er et aktuelt "problem" i
forbindelse med børn...

Iben

Fra : Frank Horsøe

Dato : 13-12-06 23:46

Sender de ikke julekalenderen kl 20.00 på zulu????

Fra : Fam. Puggaard-Nyborg

Dato : 14-12-06 12:14

Frank Horsøe wrote:
> Sender de ikke julekalenderen kl 20.00 på zulu????
>

> "jacob johansen" <jjo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Det er os voksne der beslutter om vi vil betale for at se zulu. Det er
børnene de (TV2) har lovet at sende Julekalender.

Som forælder synes jeg iøvrigt ikke det er i orden at de lover mit barn
noget, som jeg så pludselig skal betale for!

Det vil være mere fair, om de sender sport på betalings-kanalerne.

Fra : Mette Høggaard

Dato : 14-12-06 17:13

> [...]
> noget, som jeg så pludselig skal betale for!
>
> Det vil være mere fair, om de sender sport på betalings-kanalerne.

Jeg er helt enig! Mener at sportsprogrammerne generelt fylder alt for meget
på de to public service kanaler...

Fra : Inger Pedersen

Dato : 15-12-06 01:50

"Fam. Puggaard-Nyborg" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Det er os voksne der beslutter om vi vil betale for at se zulu. Det er
> børnene de (TV2) har lovet at sende Julekalender.

Det gør "de" osse.
Bare lidt før.
Hvis dagsrytmen er så struktureret, at ingen afvigelser tåles, kunne man
måske overveje at bånde julekalenderen og så afspille den kl. 20 i stedet?

Hilsen Inger (nej, jeg har heller ikke video og ser lige så gerne god
håndbold som en god julekalender)

Fra : Fam. Puggaard-Nyborg

Dato : 15-12-06 06:36

Inger Pedersen wrote:

> [...]
> måske overveje at bånde julekalenderen og så afspille den kl. 20 i stedet?
>
> Hilsen Inger (nej, jeg har heller ikke video og ser lige så gerne god

Det har intet med en meget struktureret hverdag at gøre, det er bare
ikke rimeligt, at HVER gang der kommer noget ekstra ( EM, Vm og andet )
sport i tv, det være sig på alle tider af året, så må børnenes
programmer rykkes.

I lang tid blev børneprogrammerne på DR1, rykket over på DR2, hvilket
var en hemmelig kanal for os, vi bor nemmelig på landet.

Det kan godt være at julekalenderen sendes på et andet tidspunkt, vi har
bare haft en masse andre arrangementer med og for børnene, som vi også
skulle deltage i. Derfor har det flyttede tidspunkt passet dårligt ind
hos os.

Det er fint at du gerne ser en god håndboldkamp i stedet for
julekalender, mine børn og jeg synes bare ikke at sport på tv er så
forfærdelig spændende.

Hilsen Lise (der heller ingen video har og kun 3 tv-kanaler at vælge
imellem (eget valg, 3000.- om året for alle de andre er for dyrt)).

Fra : Torben

Dato : 15-12-06 18:59

"Fam. Puggaard-Nyborg" <fornavn@efternavn.dk> wrote in message

> [...]
> tv, det være sig på alle tider af året, så må børnenes programmer rykkes.

Hvorfor ikke? Skal ungernes behov altid komme i første række? Jeg ved ikke
hvordan seertallene ser ud, men mon ikke at der er flere der vil se
håndbold? En anden ting er jo, at sport helst skal ses live - det er vel
også en overvejelse der spiller kraftigt ind i denne sammenhæng!

> Det er fint at du gerne ser en god håndboldkamp i stedet for julekalender,
> mine børn og jeg synes bare ikke at sport på tv er så forfærdelig
> spændende.

Nej, men det er der måske andre der synes!

> Hilsen Lise (der heller ingen video har og kun 3 tv-kanaler at vælge
> imellem (eget valg, 3000.- om året for alle de andre er for dyrt)).

Ja det er sgu også for dyrt. Jeg har netop kun de programmer for at se, ja:
Sport

mvh & fortsat god december.
Torben

Fra : jacob johansen

Dato : 16-12-06 22:44

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nej, men det er der måske andre der synes!

> Ja det er sgu også for dyrt. Jeg har netop kun de programmer for at se,

ja du har valgt at købe dig til at se "live" sport i tv, men ungerne må jo
bare se det de kan.... det er jo de voksne som bestemmer....