Deseinfisering af grej
Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 26-06-01 21:34

Er der nogen der kender en dyrlæge på Sjælland, der kan hjælpe med at
desinfiserer grej inden
afrejse til Norge.
Alle der skal til Norge at fiske skal have deres grej desinfiseret, ellers
kan der blive problemer
ved grænsen.
kurthsf@post.tele.dk

Fra : Mich@el

Dato : 27-06-01 13:13

Hej Kurt.

"Kurt Jørgensen" wrote:

> [...]
> afrejse til Norge.
> Alle der skal til Norge at fiske skal have deres grej desinfiseret, ellers

Gør som jeg. Kontakt flere dyrlæger i dit område, der er mange penge at spare
ved at vælge den tigtige.

Kontakt Evt. en forretning, hvor du handler dit udstyr. Ækvatorsport på Fyn
har lavet en aftale med en Odenseansk dyrlæge, til 175 kr. pr. person, 1 dag
om ugen.

Jeg fik dog et noget billigere tilbud ved en dyrlæge på landet.

Vær forberedt at du skal udføre desinficeringen delv, dyrlægen udfylder kun
attesten, samt plumberer grejet.

Mvh.

Michael