Andet multimedie
bentjuul 3670
Flere billeder til 1
Fra : Disney

Dato : 11-12-06 22:20

Hej Alle sammen

Jeg vil lave en collage, som jeg så vil få fremkaldt hvor en fotohandler.
Men nu er mit problem så hvor jeg gør det.
Hvilket program skal jeg bruge og hvordan gør jeg det så det ikke er
forsvært for mig selv(jeg er jo ikke en pro)??

MVH
Jens

Fra : Thomas Christensen

Dato : 26-12-06 12:58

Disney wrote:
> [...]
> Hvilket program skal jeg bruge og hvordan gør jeg det så det ikke er
> forsvært for mig selv(jeg er jo ikke en pro)??

Er ikke helt sikker på hva' du er ude efter (og jeg er vist ikke den
eneste siden der ikke er nogen som har svaret), men det du skal søge
efter er, hvis jeg har forstået dig ret, "mosaic" software.

Jeg er p.t. ved at prøve at få noget fornuftigt ud af Foto-mosaik
<http://sixdots.de/mosaik/en/>...

--
TC