hvad skal jeg vælge?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-12-06 17:43

Hej i gruppen.

Hvilken en af de her skal jeg vælge? Og hvorfor?:
1.Intel Pentium D Processor 945 Dual core. Chipsæt Intel 945P express
chipsæt.
2.AMD Athlon 64 X2 processor 4200+. Chipsæt Nvidia GeForce 6150LE

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Hans

Dato : 11-12-06 19:18

Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
> chipsæt.
> 2.AMD Athlon 64 X2 processor 4200+. Chipsæt Nvidia GeForce 6150LE

Hvad er årsagen til at du ikke har Intel Core 2 Duo med i betragtningen?

Hans

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-12-06 16:24

> Hvad er årsagen til at du ikke har Intel Core 2 Duo med i betragtningen?

Uvidenhed

jeg kiggede på denne side
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF25a/34307-351123-1284187-1284187-1284187-12435506.html
og fandt et par stykker der tiltræk mig. Er der nogen imellem du kan
anbefalde?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-12-06 20:06

On Mon, 11 Dec 2006 17:42:56 +0100, "Jørgen Nielsen"
<longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> wrote:

> [...]
>chipsæt.
>2.AMD Athlon 64 X2 processor 4200+. Chipsæt Nvidia GeForce 6150LE

Ingen af delene - Begge er forældet teknologi...

Kig efter noget med Intel Core 2 Duo....

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-12-06 16:25

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse

> Ingen af delene - Begge er forældet teknologi...
>
> Kig efter noget med Intel Core 2 Duo....

Ok, tak for svar. Se evt. mit spørgsmål til Hans. Hvad skal den hedde på
AMD's side, det er vel ikke Core 2 Duo, eller hvad?