ejendomsværdiskat
Fra : CarstenD

Dato : 10-12-06 20:27

Hej gruppe

Kan det mon være korrekt, at jeg i en artikel i en avis (husker ikke
hvilken) har set, at har man to boliger i en periode og ikke bor i den ene,
skal man ikke betale ejendomsværdiskat af den?

Mvh

Carsten

Fra : Poul Christensen

Dato : 10-12-06 21:19

"CarstenD" <carsten@esp.dk> wrote in

> [...]
> hvilken) har set, at har man to boliger i en periode og ikke bor i den
> ene, skal man ikke betale ejendomsværdiskat af den?

ja se § 11 i ejendomsværdiskatteloven.

http://147.29.40.91/_GETDOCM_/ACCN/A20020076429-REGL

mvh poul christensen

Fra : CarstenD