Asrock P4S55FX+ CDen er væk, Har du en XP~
Fra : Ukendt

Dato : 10-12-06 16:17

Hej
Jeg har forlist min CD til Asrock P4S55FX+ mother boardet
Vil lave en fuldstændig ny installation af XP, men mangler driver til SIS
SATA controleren..
Jeg har downloadet driveren fra Asrock hjemmesiden, men XP vil ikke genkende
indholdet fra disketten..

mvh
Preben

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 10-12-06 17:32

"Preben Larsen" <oz6p(a)qrz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> SATA controleren..
> Jeg har downloadet driveren fra Asrock hjemmesiden, men XP vil ikke

Og det er denne du har brugt?
http://download.asrock.com/drivers/SiS/SATA/FloppyImage_XP_2K(103).zip

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-06 20:04

"Karl Erik Nielsen" <roedemor@nospam.gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Preben Larsen" <oz6p(a)qrz.dk> skrev i en meddelelse

> Og det er denne du har brugt?
> http://download.asrock.com/drivers/SiS/SATA/FloppyImage_XP_2K(103).zip

Hej
Ja, det er den samme, jeg har sat en "ny" Harddisk i PCen
Boot fra CD og vælger F6 og SIS Sata Raid XP controler
når den så kommer længere frem kan den alligevel ikke læse filerne fra
disketten...
Det skal bemærkes at den oprindelige XP installation fint læser den samme
diskette, altså burde drevet og disketten være iorden.
Jeg mistænkte at der måske skulle en særlig formatering til....

ps jeg har også forsøgt med et USB diskdrev uden held, og 3 forskellige
disketter

mvh
Preben