Racisme..??
Fra : C.H

Dato : 09-12-06 22:11

Nu ved jeg godt, at nogen vil proklamere, at det bare er sjov og ballade,
men skal jeg være helt ærlig, så synes jeg det er i overkanten med disse små
race-diskussioner, der smutter ind i diverse tråde.
Jo, jeg kan godt se at det engang var sjovt, men det er det ikke mere.
Jeg synes helt ærligt at vi hver især skal have lov til at være glade for de
racer - eller blandinger - som vi nu har valgt. Og jeg synes det må være
o.k. at give udtryk for denne glæde.

Der er ikke nogen hunde, der ikke er skønne. De har alle deres særpræg og
deres små finurligheder - noget der gør det at være hundeejer rigtig sjovt
og dejligt.

Personligt vil jeg da inderligt gerne have lov til at prise den race jeg har
valgt - og jeg vil da til hver en tid lade andre prise deres skønne race.

Så skal vi ikke være lidt glade?

CH
P.S.... Nu ikke noget med: "Det var ikke mig, der startede...."

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-12-06 22:28

C.H <vaxen7@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Så skal vi ikke være lidt glade?
>
> CH
> P.S.... Nu ikke noget med: "Det var ikke mig, der startede...."

Vise ord CH.

Og nu er det snart jul og så skal vi være rigtig søde ved hinanden.
Du har ret, *alle* hunde uden undtagelse er skønne, jeg er vild med
dem allesammen. Dyr i det hele taget, hvad ville verden være uden dem,
selvom menneskene efterhånden får udryddet flere og flere. Det er lige
til at græde over, men desværre uundgåeligt.

Glæder mig til julenat, for der siges jo at så taler dyrene Jeg
har ikke oplevet det endnu, men det kan da være det kommer. Det
kan være at jeg så får en "balle" af Mini fordi døren til udestuen er
lukket, så hun ikke kan gå ind og ud som det passer hende, godt nok er
det mildt vejr udenfor - men alligevel..........

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Leyna

Dato : 09-12-06 23:30

On Sat, 9 Dec 2006 22:27:41 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

> Og nu er det snart jul og så skal vi være rigtig søde ved hinanden.

Narj Tove... hvis først vi begynder at tale pænt til hinanden og om
hinandens hunde, så er der da lusk med i spillet!

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : pwh

Dato : 09-12-06 22:31

> [...]
> ballade, men skal jeg være helt ærlig, så synes jeg det er i
> overkanten med disse små race-diskussioner, der smutter ind i diverse

Der er bare sjov og ballade, men det kan da godt værer at vi skal
til at modererer os lidt, jeg har nu ikke følt mig generet af diverse
angreb på mine bastarder

> Jo, jeg kan godt se at det engang var sjovt, men det er det ikke mere.

Det er der nok andre der synes, siden det bliver ved.

> Jeg synes helt ærligt at vi hver især skal have lov til at være glade
> for de racer - eller blandinger - som vi nu har valgt. Og jeg synes
> det må være o.k. at give udtryk for denne glæde.

Det gør vi da også, vi omtaler da også tit hinandens hunde i rosende vendinger.
Jeg kan da huske at jeg har skrevet noget pænt om Milo engang,
jeg har nok været beruset

> Så skal vi ikke være lidt glade?

Jeg er i glimrende humør

> CH
> P.S.... Nu ikke noget med: "Det var ikke mig, der startede...."

Alle ved at det var John der startede

Nej, alvorligt talt. Den slags religionskrige kører sikkert i alle grupper,
jeg kom førhen meget i motorcykelgruppen, og der var der da lige så meget
drilleri mellem de forskellige mærker. Nu kommer jeg også lidt i Bilgruppen,
og det er fulstændigt det samme, det tager de færreste da anstød af.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 09-12-06 23:29

On Sat, 9 Dec 2006 22:11:27 +0100, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

>Nu ved jeg godt, at nogen vil proklamere, at det bare er sjov og ballade,
>men skal jeg være helt ærlig, så synes jeg det er i overkanten med disse små
>race-diskussioner, der smutter ind i diverse tråde.

Det er da kun for sjov. :D
Personligt er det meget få racer jeg ikke bryder mig om, og kommer der
så en med en sådan race, så undlader jeg blot at kommentere. Jeg har
ikke lyst til i fuldt alvor at proklamere at jeg synes nogens hund er
grim!

Og er det egentligt ikke kun Milo vi er ude efter?
Tror ikke at jeg har drillet andre.

Vi skal nok tage humoren med, når vi læser disse tråde, og personligt
føler jeg mig da overhovedet ikke angrebet fordi folk kalder mine
hunde for bastarder, men de skal i hvert fald ikke kalde dem uægte. De
er sg* ægte hunde!!!

Men jeg skal da gerne forsøge at dæmpe mig lidt, og sige et eller
andet pænt om Milo. Jeg skal bare lige tænke lidt over det først, for
han er jo trods alt en Schæfer! (Bemærk smiley'en!)

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-06 00:02

On Sat, 09 Dec 2006 23:29:24 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> [...]
>så en med en sådan race, så undlader jeg blot at kommentere. Jeg har
>ikke lyst til i fuldt alvor at proklamere at jeg synes nogens hund er

Oy er da grim, meget grim endda.........)

>Og er det egentligt ikke kun Milo vi er ude efter?
>Tror ikke at jeg har drillet andre.

Milo virker som et taknemmeligt offer, en dejlig hund der har det godt
- og så en let antændelig ejer )

> [...]
>føler jeg mig da overhovedet ikke angrebet fordi folk kalder mine
>hunde for bastarder, men de skal i hvert fald ikke kalde dem uægte. De

Selvfølgelig *s*

>Men jeg skal da gerne forsøge at dæmpe mig lidt, og sige et eller
>andet pænt om Milo. Jeg skal bare lige tænke lidt over det først, for
>han er jo trods alt en Schæfer! (Bemærk smiley'en!)

Schæfere kan skam være søde...........bare fandens, så længe man skal
lede )

Men for at vende tilbage til tråden. Der findes ikke større racister
end hundene selv........når man ser flere racer til træning samme sted
ved de altså godt hvor de "hører til".
--
Ivan Madsen
med en OES i huset

Fra : Leyna

Dato : 10-12-06 08:35

On Sun, 10 Dec 2006 00:02:20 +0100, Ivan Madsen <> wrote:

>On Sat, 09 Dec 2006 23:29:24 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Oy er da grim, meget grim endda.........)

Tak. Det synes vi jo osse selv!

Fra : Kong Kurt

Dato : 13-12-06 18:44

On Sun, 10 Dec 2006 08:35:27 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Tak. Det synes vi jo osse selv!
Jeg gruer mest for, om påstanden om, at hund og ejer kommer til at
ligne hinanden !
I bekræftende fald; Hvor længe varer det før det begynder ?
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : pwh

Dato : 13-12-06 19:05

> Jeg gruer mest for, om påstanden om, at hund og ejer kommer til at
> ligne hinanden !
> I bekræftende fald; Hvor længe varer det før det begynder ?

Jeg tror da at Oy bliver smuk, men ikke så smuk

/Jens

Fra : Kong Kurt

Dato : 13-12-06 19:15

On Wed, 13 Dec 2006 19:05:04 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jeg tror da at Oy bliver smuk, men ikke så smuk

Mener du, at kommer til at ligne Leyna ?

Så ska' han byttes !
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-12-06 19:25

Kong Kurt wrote:

> Mener du, at kommer til at ligne Leyna ?
>
> Så ska' han byttes !

Pas på Kong Kurt, du leger vist med ilden. Forøvrigt så er det
bestemt ikke den værste han kan ligne.

Sig mig hvor tit ser du egentlig på din kone, eller du skal måske bare
have dig et par nye briller ?

Fra : pwh

Dato : 13-12-06 19:39

Tove Krieger, skrev:

> Pas på Kong Kurt, du leger vist med ilden.

Nemlig, Leyna har vist kun venner i denne gruppe.
Det eneste jeg brokker mig over ved hende er at hun
stædigt nægter at gifte sig med mig

John bager også på hende, men hvem vil have en
Hyænekamel ind i sin familie frivilligt

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 13-12-06 21:59

On Wed, 13 Dec 2006 19:38:35 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nemlig, Leyna har vist kun venner i denne gruppe.

Naaaaah, jeg har da osse venner andre steder!

>Det eneste jeg brokker mig over ved hende er at hun
>stædigt nægter at gifte sig med mig

Jeg var ikke klar over at du havde friet.

>John bager også på hende, men hvem vil have en
>Hyænekamel ind i sin familie frivilligt

John og jer er jo allerede gift.... bare ikke med hinanden!

Fra : pwh

Dato : 13-12-06 22:18

> Naaaaah, jeg har da osse venner andre steder!

Tvivler

> Jeg var ikke klar over at du havde friet.

Det har jeg da gjort samtlige gange,
du har bare nogle dumme undskyldninger med at du
allerede er gift

> John og jer er jo allerede gift.... bare ikke med hinanden!

Og det ægrer ham

/Jens

Fra : jopa

Dato : 13-12-06 22:29

pwh skriblede bla:

> Og det ægrer ham

Så er i OT igen

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 13-12-06 22:55

On Wed, 13 Dec 2006 22:28:42 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk>
wrote:

>pwh skriblede bla:

>Så er i OT igen

Det var ham der startede *peger på Jens*
*GGG*

Fra : pwh

Dato : 13-12-06 23:22

Leyna, skrev:
> Det var ham der startede *peger på Jens*
> *GGG*

Det tager jeg på mig, enhver tråd jeg kan dreje
til en kærlighedserklæring til dig, den benytter jeg

(giv igen på den John)

/Jens

Fra : pwh

Dato : 13-12-06 22:54

jopa, skrev:
> pwh skriblede bla:

> Så er i OT igen

Og du er med

/Jens

Fra : Kong Kurt

Dato : 13-12-06 21:08

On Wed, 13 Dec 2006 19:25:29 +0100, "Tove Krieger"
> [...]

>bestemt ikke den værste han kan ligne.
>
>Sig mig hvor tit ser du egentlig på din kone, eller du skal måske bare

Hende ser jeg dagligt mellem hundehovederne
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : Leyna

Dato : 13-12-06 22:00

*LOL*
Og så er det ikke engang løgn!

Fra : Leyna

Dato : 13-12-06 21:58

On Wed, 13 Dec 2006 19:25:29 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Pas på Kong Kurt, du leger vist med ilden. Forøvrigt så er det
>bestemt ikke den værste han kan ligne.

Ihhh tak, Tove! *rødmer*

>Sig mig hvor tit ser du egentlig på din kone, eller du skal måske bare
>have dig et par nye briller ?

Sikkert ofte når jeg kommer ind fra pløremarken, men mudder op til
knæene og ligner en drukent rotte. *GGG*

Fra : pwh

Dato : 13-12-06 19:34

Kong Kurt, skrev:
> Mener du, at kommer til at ligne Leyna ?
>
> Så ska' han byttes !

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-12-06 19:56

pwh wrote:

> --------------------------
> [...]

ROFL Den er go' med dig Jens.

Fra : Leyna

Dato : 13-12-06 22:01

On Wed, 13 Dec 2006 19:34:15 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> --------------------------
> [...]

ROTFL
Et flatterende billede af Kong Kurt må jeg tilstå!

Fra : Leyna

Dato : 13-12-06 21:56

On Wed, 13 Dec 2006 19:14:35 +0100, Kong Kurt

Bare du ikke ska' byttes...!

Fra : Leyna

Dato : 13-12-06 21:55

>Jeg tror da at Oy bliver smuk, men ikke så smuk

Uhhh Jens! Du er en charmetrold!

Fra : pwh

Dato : 13-12-06 22:20

> Uhhh Jens! Du er en charmetrold!

Dig skylder jeg vist nok også lidt charme

/Jens

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 13-12-06 21:08

"Kong Kurt" skrev

Leyna wrote:

> Jeg gruer mest for, om påstanden om, at hund og ejer kommer til at
> ligne hinanden !

I så fald må Kong Kurt ha' en helt usædvanlig utiltalende køter!

- Winnie

Fra : Kong Kurt

Dato : 13-12-06 21:36

On Wed, 13 Dec 2006 21:08:25 +0100, "Winnie Schildknecht"
<winnie@schildknecht.123dk> wrote:

>I så fald må Kong Kurt ha' en helt usædvanlig utiltalende køter!
>
>- Winnie

Nej, jeg har ingen hund. Det ville jeg trods alt ikke byde det
stakkels dyr !
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : Leyna

Dato : 13-12-06 22:02

On Wed, 13 Dec 2006 21:08:25 +0100, "Winnie Schildknecht"
<winnie@schildknecht.123dk> wrote:

>I så fald må Kong Kurt ha' en helt usædvanlig utiltalende køter!

Kong Kurt har slet ingen hunde. Det er mine allesammen.

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 13-12-06 22:15

"Leyna" skrev

"Winnie Schildknecht" wrote:

> Kong Kurt har slet ingen hunde. Det er mine allesammen.

Øhm *forvirret*
Er du da Kong Hans' dronning? I så fald vil jeg gøre mig mere umage næste
gang jeg fornærmer ham

- Winnie

Fra : Leyna

Dato : 13-12-06 22:48

On Wed, 13 Dec 2006 22:15:12 +0100, "Winnie Schildknecht"
<winnie@schildknecht.123dk> wrote:

>Øhm *forvirret*
>Er du da Kong Hans' dronning? I så fald vil jeg gøre mig mere umage næste
>gang jeg fornærmer ham

For nu at gøre din forvirring total.
Nej, Hans er den ene hund, men han er ikke konge. Det er nok snarere
Vaks, og Oy er så kronprins, men Kong Kurt er det dæknavn min
ægtefælle bruger... hvilket jo ikke undgik Toves opmærksomhed.

Forvirret? *G*

Fra : jopa

Dato : 13-12-06 23:07

Leyna skriblede bla:
>Kong Kurt er det dæknavn min
> ægtefælle bruger... hvilket jo ikke undgik Toves opmærksomhed.

Jens siger han er en trol
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Winther

Dato : 13-12-06 23:11

"jopa" <admin@jnixenspam.dk> skrev i en meddelelse
> Leyna skriblede bla:
>>
> Jens siger han er en trol

Tager hatten af for kong Kurt

Fra : pwh

Dato : 14-12-06 00:02

> Tager hatten af for kong Kurt

Tja.. kan man ikke selv klarer sig i en diskussion,
så kan man jo altid holde med dem der er mener modsat.

/Jens

Fra : Winther

Dato : 14-12-06 00:10

> Tja.. kan man ikke selv klarer sig i en diskussion,
> så kan man jo altid holde med dem der er mener modsat.

Gå dog i seng Jens hvis du ikke kan bidrage med andet end sure opstød

Fra : pwh

Dato : 14-12-06 00:34

Winther, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Gå dog i seng Jens hvis du ikke kan bidrage med andet end sure opstød

Og det kommer fra dig ???
Der er kommer et angreb på en af de mest vellidte skribenter
her i gruppen, og din reaktion er "at det skal man tage hatten af for"
Hvem er så lige mavesur når det kommer til stykket ????
Gå selv i seng, og bliv der der næste 2-3 år, du vil ikke blive savnet.

/Jens

Fra : Winther

Dato : 14-12-06 00:41

> [...]
> Hvem er så lige mavesur når det kommer til stykket ????
> Gå selv i seng, og bliv der der næste 2-3 år, du vil ikke blive savnet.

Søde Jens, fik du ikke fat i at kong Kurt er gift med Leyna, hvis hun ikke
mener manden fortjener et skulderklap, så kan hun sagtens klare sig uden din
hjælp. Det var oven i købet skrevet med en smiley, så der var bestemt ikke
noget angreb i det.

Fra : pwh

Dato : 14-12-06 01:17

Winther, skrev:
> [...]
> sig uden din hjælp. Det var oven i købet skrevet med en smiley, så
> der var bestemt ikke noget angreb i det.

Nej jeg fangede ikke detaljen med at "kong kurt"
skulle værer Leynas mand, er det tilfældet, jamen så
skylder jeg dig en undskyldning, og har en forbavselse
over en rimelig dårlig sans for humor fra Leyna's mand's side.

Kan det virkelig værer sandt Leyna, lader du din
husbond spille troll her i gruppen ????

/Jens

Fra : Winther

Dato : 14-12-06 01:46

> [...]
> over en rimelig dårlig sans for humor fra Leyna's mand's side.
>
> Kan det virkelig værer sandt Leyna, lader du din

Jeg kan nu godt se det sjove, sikker på det er kærligt ment, ellers får han
nok bank af Leyna...
Troll, jo hvis han var ukendt, men det er han jo ikke...
Nå, vil sove, men nok ikke 2-3 år...

Fra : Leyna

Dato : 14-12-06 07:19

On Thu, 14 Dec 2006 01:46:16 +0100, "Winther" <nobody@home.dk> wrote:

>Jeg kan nu godt se det sjove, sikker på det er kærligt ment, ellers får han
>nok bank af Leyna...

Det gør han skam alligevel. Sådan bare for en sikkerheds skyld!

Fra : pwh

Dato : 14-12-06 11:32

Leyna, skrev:

> Det gør han skam alligevel. Sådan bare for en sikkerheds skyld!

Stik ham også lige et par flade fra mig af

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 17-12-06 16:50

On Thu, 14 Dec 2006 11:31:35 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Stik ham også lige et par flade fra mig af

Jeg har givet ham et par spark. Kan det gøre det?

Fra : Kong Kurt

Dato : 14-12-06 21:53

On Thu, 14 Dec 2006 07:18:55 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Det gør han skam alligevel. Sådan bare for en sikkerheds skyld!
Ja, det sku' da bare mangle
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : pwh

Dato : 14-12-06 06:51

> Jeg kan nu godt se det sjove, sikker på det er kærligt ment, ellers
> får han nok bank af Leyna...
> Troll, jo hvis han var ukendt, men det er han jo ikke...
> Nå, vil sove, men nok ikke 2-3 år...

Hmm.. hvis det skulle værer sjovt,
jamen så skal jeg da til at lave en masse "sjove" indlæg
under dække af diverse pseudonymer.

Hvad med en tråd feks der kørte på at jeg havde en Schæfer
med HD som jeg ville aflive selv med en hammer.
Eller jeg kunne give den som kamphundeejer der syntes
at alle små hunde skulle forbydes da de provokerer min egen.

Er den slags Trolleri accepteret som god humor,
jamen så har min fantasi næsten ingen grænser.

Nej alvorligt talt, der er visse ting man bare ikke gør
da det er for billigt, så forholder det sig som du skriver
er jeg sikker på at Leyna har forklaret sin mand det så han fatter det.

Den slags er ikke humor, det er slet og ret Trolleri.

/Jens

Fra : Winther

Dato : 14-12-06 21:28

> Hmm.. hvis det skulle værer sjovt,
> jamen så skal jeg da til at lave en masse "sjove" indlæg
> under dække af diverse pseudonymer.

Det er da ok med et nick, bare man bruger den samme.

> [...]
>
> Er den slags Trolleri accepteret som god humor,
> jamen så har min fantasi næsten ingen grænser.

Nej det er trolleri, men det kan da vist ikke sammenlignes med at medgive at
Oy ikke var for køn og snakke om at bytte ham. Allerede i første indlæg kong
Kurt skriver, lægger han ikke skjul på at Oy tilhører husstanden, Synes
overhovedet ikke det kan sammenlignes med dine eksempler...

Fra : pwh

Dato : 14-12-06 21:56

Winther, skrev:

> [...]
> første indlæg kong Kurt skriver, lægger han ikke skjul på at Oy
> tilhører husstanden, Synes overhovedet ikke det kan sammenlignes med

Prøv at gå tilbage og læs indlæggene fra Leyna's mand igen, først i tredje
indlæg vil jeg medgive at man burde kunne gætte at de var fra samme husstand.
Jeg var muligvis ikke særlig vågen igår, men jeg mener stadig at det ikke
er en acceptapel form for humor på usenet, det syntes Leyna vist heller ikke selv.

/Jens (som ikke gider diskuterer det stolpe op og stolpe ned)

Fra : Leyna

Dato : 14-12-06 07:17

On Thu, 14 Dec 2006 01:17:04 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nej jeg fangede ikke detaljen med at "kong kurt"
>skulle værer Leynas mand, er det tilfældet, jamen så
>skylder jeg dig en undskyldning, og har en forbavselse
>over en rimelig dårlig sans for humor fra Leyna's mand's side.

Det er jysk humor. Lidt plat, men bedre end en jyde helt uden humor!

>Kan det virkelig værer sandt Leyna, lader du din
>husbond spille troll her i gruppen ????

Jeg er ved at lære ham at gå uden snor, og så _kan_ der jo godt ske
uheld. Jeg ved hvad du vil sige, Jens... Jeg skal arbejde med mit
lederskab!

Fra : pwh

Dato : 13-12-06 23:23

jopa, skrev:
> Leyna skriblede bla:
>>
> Jens siger han er en trol

Jeg siger så meget sludder

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 14-12-06 07:19

On Wed, 13 Dec 2006 23:23:07 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jeg siger så meget sludder

Men du gør det så charmerende, søde!

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-12-06 10:38

pwh wrote:

> Jeg siger så meget sludder
>
> /Jens

Ved du hvad hr. "trollejæger". Selverkendelse er altså en rigtig god
ting.

Fra : pwh

Dato : 14-12-06 11:34

> Ved du hvad hr. "trollejæger". Selverkendelse er altså en rigtig god
> ting.

Det er ikke engang løgn, men det er en af de vanskeligste
kunster at mestrer

/Jens

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 13-12-06 23:37

"Leyna" skrev

> [...]
> Vaks, og Oy er så kronprins, men Kong Kurt er det dæknavn min
> ægtefælle bruger... hvilket jo ikke undgik Toves opmærksomhed.

Nå ja - Kong KURT - ikke Hans! Sorry da

Vidste ikke du var gift med sådan et skarn - så tror da pokker du er en
skrap madamme

- Winnie, der ellers lige var ved at puste sig helt op på Leynas vejne

Fra : Kong Kurt

Dato : 14-12-06 00:24

On Wed, 13 Dec 2006 23:36:31 +0100, "Winnie Schildknecht"
> [...]

>Nå ja - Kong KURT - ikke Hans! Sorry da
>
>Vidste ikke du var gift med sådan et skarn - så tror da pokker du er en

Ja hun er. På kanten af det frygtindgydende ! Men hun er go' ved os
dyr !
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 14-12-06 00:28

"Kong Kurt skrev

> Ja hun er. På kanten af det frygtindgydende ! Men hun er go' ved os
> dyr !

Vov

Fra : pwh

Dato : 14-12-06 00:35

Kong Kurt, skrev:

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : Leyna

Dato : 14-12-06 07:22

On Wed, 13 Dec 2006 23:36:31 +0100, "Winnie Schildknecht"
<winnie@schildknecht.123dk> wrote:

>Vidste ikke du var gift med sådan et skarn - så tror da pokker du er en
>skrap madamme

Sådan nogle SKAL jo holdes i stram snor, men som jeg forklarede
andetsteds, så er jeg ved at lære ham at gå løs... og så gik det altså
galt!

>- Winnie, der ellers lige var ved at puste sig helt op på Leynas vejne

hihi... Ja, I er sg* søde! :D

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 14-12-06 10:35

"Leyna" skrev
"Winnie Schildknecht" wrote:

> Sådan nogle SKAL jo holdes i stram snor, men som jeg forklarede
> andetsteds, så er jeg ved at lære ham at gå løs... og så gik det altså
> galt!

Du nævner selv manglende lederskab som en mulig årsag. Men jeg tror nu ikke
det er nok. I dette absurd ekstreme tilfælde, vil jeg klart anbefale
stødhalsbånd, elektrisk indhegning og kastration - såvel kemisk, som
operativ. Bare for at være på den sikre side.
Det virker alt sammen fortrinligt her i huset

> hihi... Ja, I er sg* søde! :D

Ja, du kan da kun føle sig elsket
Angreb internt i gruppen er ok, men angreb udefra - så er der ballade

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 14-12-06 11:39

Winnie Schildknecht, skrev:
> "Leyna" skrev
>
> Ja, du kan da kun føle sig elsket
> Angreb internt i gruppen er ok, men angreb udefra - så er der ballade

Ja selv Milo finder vi os ikke i at andre end os selv sviner til

/Jens

Fra : pwh

Dato : 14-12-06 11:37

Leyna, skrev:

> Sådan nogle SKAL jo holdes i stram snor, men som jeg forklarede
> andetsteds, så er jeg ved at lære ham at gå løs... og så gik det altså
> galt!

Ja så må vi andre jo nok også bærer lidt over med ham,
han kan jo ikke undgå at værer en rar fyr siden du gider
dele hus med ham

Men han har kun sig selv at takke hvis han for tid og evighed
bliver kaldt for Kong Kurt her i gruppen

/Jens

Fra : Kong Kurt

Dato : 14-12-06 22:00

On Thu, 14 Dec 2006 11:37:09 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
>dele hus med ham
>
>Men han har kun sig selv at takke hvis han for tid og evighed
>bliver kaldt for Kong Kurt her i gruppen

Jamen, jeg har haft dette nick siden PC'en blev opfundet. Det var
endda det nick, Leyna faldt for ! Det var i sin tid det tætteste jeg
kunne komme på KonKurs !

Jeg er da lidt ked af, at jeg åbenbart har trådt dig lidt over dine
sarte tæer. Hvis det stikker dybt har du da min ærligste undskyldning.
Jeg gik dog pr. automatik ud fra, at de personager min søde hustru
omgåes kunne tackle en humoristisk ment bemærkning !

--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : pwh

Dato : 14-12-06 22:37

> Jamen, jeg har haft dette nick siden PC'en blev opfundet. Det var
> endda det nick, Leyna faldt for ! Det var i sin tid det tætteste jeg
> kunne komme på KonKurs !

Jo men jeg og de fleste andre anede jo nok ikke at det var
Leynas mand der gemte sig bag det nick.

> [...]
> Jeg gik dog pr. automatik ud fra, at de personager min søde hustru
> omgåes kunne tackle en humoristisk ment bemærkning !

Det kan vi skam også, men du blev af mig opfatte som et
udefrakommende fjols der ville gører sig sjov på din hustrus bekostning.
Det skal du da kun glæde dig over at vi ikke ville finde os i.
Det er muligt at jeg er sart når det kommer til trolleri,
men jeg synes det er den laveste form for humor man kan henfalde
til på usenet, men det har nok ikke været din tanke med indlægget.
Så ingen sure miner herfra længere, jeg bliver altid hurtigt god igen

/Jens

Fra : Kong Kurt

Dato : 14-12-06 23:13

On Thu, 14 Dec 2006 22:37:04 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
>til på usenet, men det har nok ikke været din tanke med indlægget.
>Så ingen sure miner herfra længere, jeg bliver altid hurtigt god igen

Okie !

--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : Leyna

Dato : 17-12-06 16:53

> [...]

>Ja så må vi andre jo nok også bærer lidt over med ham,
>han kan jo ikke undgå at værer en rar fyr siden du gider

Når nu han selv smuglæser her, så vil jeg slet ikke kommentere det.
Han skulle jo ikke gerne blive for højt på strå!

>Men han har kun sig selv at takke hvis han for tid og evighed
>bliver kaldt for Kong Kurt her i gruppen

Jamen det har faktisk osse været hans nick lige så længe jeg har kendt
ham. Det er så dejlig tæt på konkurs!

Fra : jytte

Dato : 09-12-06 23:53

C.H skrev:
> [...]
> valgt - og jeg vil da til hver en tid lade andre prise deres skønne race.

Jeg synes nu, at det er hyggeligt med det drilleri - der er jo så
heller ikke nogen som har generet den sødeste, smukkeste, skønneste
og klogeste hunderace, som jeg jo naturligvis har
Jeg sidder nu tit og hygger mig over de sjove kommentarer der kommer.
Det giver store smil i en ellers tit fortravlet hverdag.

Hilsen Jytte - som ønsker alle en glædelig jul

Fra : jopa

Dato : 10-12-06 00:25

C.H skriblede bla:
> [...]
> ballade, men skal jeg være helt ærlig, så synes jeg det er i
> overkanten med disse små race-diskussioner, der smutter ind i diverse

Uden dem var der sgu for kedeligt herinde
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : spoi@sol.dk

Dato : 10-12-06 02:01

C.H skrev:
> [...]
> men skal jeg være helt ærlig, så synes jeg det er i overkanten med disse små
> race-diskussioner, der smutter ind i diverse tråde.

Åh der er vist noget der er gået min næse forbi. Hvad er det for en
tråd eller tråde?

LN

Fra : spoi@sol.dk

Dato : 10-12-06 02:07

s...@sol.dk skrev:

> Åh der er vist noget der er gået min næse forbi. Hvad er det for en
> tråd eller tråde?
>
> LN

Nåh fik lige læst tråden færdig. He he det er Milo du mener. Det er
jo ikke hunden vi elsker at drille, men ejeren

LN

Fra : jopa

Dato : 10-12-06 10:08

spoi@sol.dk skriblede bla:
> Nåh fik lige læst tråden færdig. He he det er Milo du mener. Det er
> jo ikke hunden vi elsker at drille, men ejeren

Og se hvor ked ud af det han er nu
http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=45
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : C.H

Dato : 10-12-06 10:18

> spoi@sol.dk skriblede bla:

> [...]

Kors i skuret, han er lækker!!!

CH

Fra : jopa

Dato : 10-12-06 10:50

C.H skriblede bla:

> Kors i skuret, han er lækker!!!

Takker, og det er jo derfor de driller.
Janteloven du ved.

Nu deltager jeg i flere nyhedsgrupper, mest webdesigngrupperne, og der er
der ikke plads til lidt sjov.
Denne gruppe er kendetegnet ved at der er albuerum, og plads til lidt OT
snak.
Hvis der ikke var plads til lidt sjov, ville gruppen stille og roligt dø ud.

Er der nogen der absolut er i mod skal de da bare sige til og vi/jeg stopper
useriøsiteten.
Personligt kan jeg da godt finde tid til andet at beskæftige mig med
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : C.H

Dato : 10-12-06 10:59

> [...]
> stopper useriøsiteten.
> Personligt kan jeg da godt finde tid til andet at beskæftige mig med

Jeg er bestemt ikke absolut imod.... Og det er da meget muligt, at det er
mig, der ikke har kunnet læse ordentligt mellem linjerne, når jeg nogengange
synes at indlæggene er mere mavesure end sjove

Selvfølgelig skal der være plads til sjov og ballade - og jeg skal da heller
ikke lægge skjul på, at jeg sætter stor pris på den gode stemning, der
hersker i denne gruppe.

CH

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-12-06 15:00

C.H <vaxen7@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Selvfølgelig skal der være plads til sjov og ballade - og jeg skal
> da heller ikke lægge skjul på, at jeg sætter stor pris på den gode

Den er jeg da helt med på, men det er *ikke* dig der ikke har kunnet
læse ordentligt mellem linierne.

Der var for en uge eller to siden ved at komme en lidt kedelig tendens
p.g.a. fodring med barf. Det er en rigtig god måde at fodre sin hund
på, men man skal bare ikke glemme at det ikke drejer sig om "den
hellige gral". Nogle vil fodre med tørfoder og nogen med kød og ben,
det må da være op til den enkelte at vurdere hvad de har tid og lyst
til.

Jeg ved da at min hund blev 16 år (uden barf), så det er vel med hunde
ligesom med mennesker, at hvis vi er disponerede for sygdom så er der
ikke så meget at rafle om.

Det er fint at diskutere (og - heldigvis- pjatte), man skal bare holde
sig for øje, at smag og behag ikke er noget der kan diskuteres, sådan
har det altid været, og det er da helt urimeligt at folk skal blive
halv-uvenner fordi de ikke har samme smag som én selv, også med hensyn
til hunderacer

Der skal nok være et par stykker der ikke er enig med mig, men det får
så være

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 18:30

Tove Krieger wrote:
> [...]
> hellige gral". Nogle vil fodre med tørfoder og nogen med kød og ben,
> det må da være op til den enkelte at vurdere hvad de har tid og lyst

Hvis du mener det var mig der var årsag til den kedelige tendens
som du kalder det, så vil jeg sætte stor pris på at få presiceret
hvad jeg skrev/gjorde forkert.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-12-06 18:59

pwh <gætselv@.dk> wrote:

> Hvis du mener det var mig der var årsag til den kedelige tendens
> som du kalder det, så vil jeg sætte stor pris på at få presiceret
> hvad jeg skrev/gjorde forkert.
>
> /Jens

Nej det synes jeg faktisk ikke det var hvis jeg skal være helt ærlig.
Det var en blanding af flere indlæg hvor foder og hunderacer blev
blandet sammen. Du var vist tæt på kollisionskurs med John d. 30/11,
det må selv du indrømme . Han kom vist til at "gabe", det skulle
han nok ikke have gjort.

Du havde problemer med din chef fortalte du, men som du sagde det
skulle selvfølgelig ikke gå ud over andre, så du var da vist selv en
smule klar over det, tror du ikke ?

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 19:43

> [...]
> blandet sammen. Du var vist tæt på kollisionskurs med John d. 30/11,
> det må selv du indrømme . Han kom vist til at "gabe", det skulle

John og jeg kolliderer med jævne mellemrum, det ryster vi af os
2 minutter efter, vi har begge vores meningers mod, så det skal
slå gnister ind imellem. Igen af os bærer nag over den slags pjat.

> Du havde problemer med din chef fortalte du, men som du sagde det
> skulle selvfølgelig ikke gå ud over andre, så du var da vist selv en
> smule klar over det, tror du ikke ?

Du blander 2 forskellige ting sammen i en pærervælling nu,
det var en sag mellem Leyna og mig der mindede mig om mit
nuværende problem med min chef.
Det er også afklaret på bedste vis, med Leyna altså.
Min Chef arbejder jeg på at få overflyttet til en anden afdeling.

Men så forstår jeg ikke helt hvor du så et problem,
engang imellem går bølgerne lidt højt, men så længe
sproget bliver holdt på et pænt niveau skal der også
værer plads til det, ellers bliver her da for kedeligt

Det var disideret vores drillerier racerne imellem
som CH brokkede sig over, det har da intet med
det sammenstød som jeg og Leyna og John havde.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 10-12-06 11:03

> [...]
> snak.
> Hvis der ikke var plads til lidt sjov, ville gruppen stille og roligt dø

----------

jeg kan kun give dig ret, John.

i de tider her i gruppen, hvor der er meget stille mht. indlæg og ot, så er
der ikke meget ved det, så hellere at der er plads til sjov.
de fleste kender hinanden, og ved at det er i sjov, ihvertfald dem det "går
ud over".

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 10-12-06 11:30

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> [...]
> så er der ikke meget ved det, så hellere at der er plads til sjov.
> de fleste kender hinanden, og ved at det er i sjov, ihvertfald dem

Ja herregud det er jo ikke den store raketvidenskab at have hund for os
garvede, derfor vil vore indlæg nok bære præg af meget andet end seriøsitet

Syntes da at de faste herinde er flinke til at hjælpe med svar til
nybegyndere.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 18:22

jopa wrote:
> Er der nogen der absolut er i mod skal de da bare sige til og vi/jeg
> stopper useriøsiteten.
> Personligt kan jeg da godt finde tid til andet at beskæftige mig med

Enig, så ville der også værer for kedeligt til at jeg gad komme
mere her i gruppen

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 10-12-06 10:20

On Sun, 10 Dec 2006 10:07:30 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk>
wrote:

>spoi@sol.dk skriblede bla:
>>
>Og se hvor ked ud af det han er nu
>http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=45

Deter da fordi du har kommet ham i fængsel. Stakkels lille pus!

Fra : jopa

Dato : 10-12-06 10:51

Leyna skriblede bla:

> Deter da fordi du har kommet ham i fængsel. Stakkels lille pus!

Det er faktisk hans elskede fristed.
Jeg må tvinge ham til at sove indenfor om natten.
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 10-12-06 11:08

On Sun, 10 Dec 2006 10:51:28 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk>
wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Det er faktisk hans elskede fristed.
>Jeg må tvinge ham til at sove indenfor om natten.

Sludder med dig. Du kan da selv se hvor ked han ser ud over at være i
fængsel.

Fra : jopa

Dato : 10-12-06 11:14

Leyna skriblede bla:

> Sludder med dig. Du kan da selv se hvor ked han ser ud over at være i
> fængsel.

Hvis døren til hundegården er åben smutter han derind og lægger sig, så mon
ikke han føler at det er "hans sted"
Der kan han holde øje med alle dem han gerne vil bide, nemlig Posten og
Jehovas vidner bla

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 18:31

> Det er faktisk hans elskede fristed.
> Jeg må tvinge ham til at sove indenfor om natten.

Under dynen ???

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-12-06 11:34

jopa <admin@jnixenspam.dk> wrote:
> spoi@sol.dk skriblede bla:
>>
> Og se hvor ked ud af det han er nu
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=45

Han er sååå skøn og dejlig, men det har jeg så forøvrigt sagt hele
tiden. Jeg holder nemli' med Milo. Hans far kan sagtens svare for sig
selv.

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 18:20

jopa wrote:
> Og se hvor ked ud af det han er nu
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=45

Det ægrer mig at skrive det,
men han har altså en utrolig flot pels.
Er du sikker på at han ikke Barfer

/Jens

Fra : jopa

Dato : 10-12-06 18:45

pwh skriblede bla:
> Er du sikker på at han ikke Barfer

Han får da rå frossen fisk en gang om ugen ca plus ben
Pelsen er nok et udslag af at være ude i al slags vejr.
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 19:45

> Han får da rå frossen fisk en gang om ugen ca plus ben
> Pelsen er nok et udslag af at være ude i al slags vejr.

Han ville garateret værer god og varm under dynen
her om vinteren.
Alternativt kunne der blive en god overfrakke ud af ham

/Jens

Fra : C.H

Dato : 10-12-06 10:10

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så skal vi ikke være lidt glade?
>
> CH
> P.S.... Nu ikke noget med: "Det var ikke mig, der startede...."

Tusind tak for alle kommentarene, jeg er da glad for, at det kun er mig, der
er lidt "pernitten".
Det er da også sjovt - for det meste, men ind i mellem stopper legen ikke på
det rigtige tidspunkt, og så bliver det kærlige drilleri lidt træls..

Jeg skal da give jer helt ret i, at der skal være lidt kærlig mobning - det
manglede da bare.... Men I ved, alt med måde og kun indtil det også er sjovt
at læse om en måned

CH

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 18:37

C.H wrote:
> Jeg skal da give jer helt ret i, at der skal være lidt kærlig mobning
> - det manglede da bare.... Men I ved, alt med måde og kun indtil det
> også er sjovt at læse om en måned

Tror du ikke vi er voksne nok til at finde den grænse selv,
jeg er da kommet her i gruppen de sidste 4 år,
det ville jeg nok ikke have gjort hvis her var ubehageligt.

Men når du nu brokker dig over vores drillerier, så vil jeg
tillade mig at brokke mig over dem der ikke er velopdragne
nok til at underskrive indlæggene med sit fornavn i det mindste,
det irrerterer mig meget når folk ikke gør det.

/Jens

Fra : Winther

Dato : 10-12-06 19:32

> [...]
> nok til at underskrive indlæggene med sit fornavn i det mindste,
> det irrerterer mig meget når folk ikke gør det.

Ja, sådan er vi så forskellige.., andre synes hunde skal være i snor...

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 20:05

> Ja, sådan er vi så forskellige.., andre synes hunde skal være i
> snor...

Ja, og nogen er mere forskellige end andre,
og har svært ved at holde sig til det aktuelle emne.

Vil du meget gerne diskuterer løstgående hunde,
jamen så start en tråd op om det, jeg skal nok
give mit besyv med.

/Jens

Fra : Winther

Dato : 10-12-06 20:18

> [...]
>
> Vil du meget gerne diskuterer løstgående hunde,
> jamen så start en tråd op om det, jeg skal nok

Nå da, det var da dig der skiftede emne, nemlig med brok over at nogle ikke
underskrev indlæggene med navn, det var da skift af emne så det gjorde
noget, men det er måske kun ok når det er dig?

Og for at holde den OT, så quotefucker du, hvis du husker headeren så var
det jo ingen problem at se hvem der skriver de forskellige indlæg. Der komme
lige en , så er vi da alle glade

Fra : jopa

Dato : 10-12-06 20:26

Winther skriblede bla:

> Og for at holde den OT, så quotefucker du,

Jeg har tænkt samme tanke men er så flink ikke at nævne det
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 20:39

jopa wrote:
> Winther skriblede bla:

> Jeg har tænkt samme tanke men er så flink ikke at nævne det

I har ret så længe der bliver barberet hårdt i et indlæg som her,
men når først tingene udvikler sig går det op i hat og briller
hvor de forskellige headers hører til henne.
Så derfor har jg gjort det til en vane konsekvent at fjerne headers,
men er der generelt utilfredshed med det, så holder jeg da op med det.
Så bliver jeg da sparet for det arbejde

/Jens

Fra : jopa

Dato : 10-12-06 20:59

pwh skriblede bla:
> Så derfor har jg gjort det til en vane konsekvent at fjerne headers,
> men er der generelt utilfredshed med det, så holder jeg da op med det.
> Så bliver jeg da sparet for det arbejde

Quotefix kan gøre det for dig
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 21:22

jopa wrote:
> pwh skriblede bla:
>>
> Quotefix kan gøre det for dig

Bruger jeg allerede.
Hvad var det du ville have at quotefix skulle gører ved mine headers ???

/Jens

Fra : jopa

Dato : 10-12-06 21:48

pwh skriblede bla:

> Bruger jeg allerede.
> Hvad var det du ville have at quotefix skulle gører ved mine headers ???
Du kunne vel indstille den så den blot skriver den smule min gør pr
automatik så behøves du ikke at klippe i headeren

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 11-12-06 06:06

jopa wrote:
> pwh skriblede bla:

> Du kunne vel indstille den så den blot skriver den smule min gør pr
> automatik så behøves du ikke at klippe i headeren

Ok, det må jeg få luret på.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 20:34

> Nå da, det var da dig der skiftede emne, nemlig med brok over at
> nogle ikke underskrev indlæggene med navn, det var da skift af emne
> så det gjorde noget, men det er måske kun ok når det er dig?

Jeg tilbød da pænt at ville diskuterer din drejning af tråden,
men det havde måske ingen interesse alligevel.

Hvad løstgående hunde havde med sagen at gører kunne jeg ikke se,
jeg kunne godt se sammenhængen mellem at CH (???) brokkede sig
over min måde at skrive i gruppen på, og mit brok over at han/hun ikke
ville underskrive sine indlæg.

> Og for at holde den OT, så quotefucker du,

Det begreb har du vist fået helt galt i halsen

> hvis du husker headeren så
> var det jo ingen problem at se hvem der skriver de forskellige
> indlæg.

Ja det kunne se flot ud efterhånden som en tråd udviklede sig,
tror du virklig der var nogen der kunne holde rede i hvilken header
der hørte til hvor.

/Jens

Fra : C.H

Dato : 10-12-06 20:43

> jeg kunne godt se sammenhængen mellem at CH (???) brokkede sig
> over min måde at skrive i gruppen på, og mit brok over at han/hun ikke
> ville underskrive sine indlæg.

Jens, jeg er en hun og jeg hedder Connie til fornavn.......

Så er det på plads.... CH bliver dog ved med at være min underskrift så du
må jo se om du kan holde blodtrykket nede på andre måder

CH

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 21:28

> Jens, jeg er en hun og jeg hedder Connie til fornavn.......

Jeg havde nu også gætte på at du var en hun(d)
Det er nok også bare mig der er gammeldags på det punkt,
men jeg synes nu er er høfligst at underskrive med sit navn.

> Så er det på plads.... CH bliver dog ved med at være min underskrift
> så du må jo se om du kan holde blodtrykket nede på andre måder

Det går sæmænd nok med det, jeg synes bare det bliver mere og mere
almendeligt at fok underskriver anonymt her i gruppen, det virker så upersonligt.
Jeg mener, du tager vel heller ikke telefonen og siger "davs, du taler med CH",
eller under skriver breve på den måde, derfor undrer jeg mig over at mange
gør det på usenet, men der er nok en god grund :-?

/Jens

Fra : Winther

Dato : 10-12-06 20:56

Enten Jens eller Winther skrev:

> [...]

Hvorfor tror du jeg vil diskutere løsgående hunde? Jeg kender din holdning,
og jeg har forståelse for at andre har en anden opfattelse, det jeg ville
med det var at fortælle, at det er forskelligt hvad vi vægter mest.

> Jeg tilbød da pænt at ville diskuterer din drejning af tråden,
> men det havde måske ingen interesse alligevel.

Hvad med at svare på hvad jeg skriver i stedet for at snakke udenom...

> [...]
>
> Ja det kunne se flot ud efterhånden som en tråd udviklede sig,
> tror du virklig der var nogen der kunne holde rede i hvilken header

Ja, de fleste, hvis du ikke mener det betyder noget hvem der skriver og hvad
der skrives, så slet det dog, så kan du måske også finde rundt i det

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 21:39

> [...]
> holdning, og jeg har forståelse for at andre har en anden opfattelse,
> det jeg ville med det var at fortælle, at det er forskelligt hvad vi

Siden du bragte det ind i debatten, gik jeg ud fra at du havde et ønske
om at diskuterer det.
Og da du ikke engang havde det, så var bemærkningen da fulstændig irellevant.

> Hvad med at svare på hvad jeg skriver i stedet for at snakke udenom...

Læs dog nedenunder.

> Ja, de fleste, hvis du ikke mener det betyder noget hvem der skriver
> og hvad der skrives, så slet det dog, så kan du måske også finde
> rundt i det

Ja så må man undres over at der ikke er flere der bruger din metode,
jeg bruger quotefix og har ingen probs med at finde rundt i indlæggene
helt uden en masse headers øverst i indlægget.

/Jens

Fra : Winther

Dato : 10-12-06 22:36

> [...]
> om at diskuterer det.
> Og da du ikke engang havde det, så var bemærkningen da fulstændig

Prøver lige igen:
> [...]

> jeg bruger quotefix og har ingen probs med at finde rundt i indlæggene
> helt uden en masse headers øverst i indlægget.

Det er det samme program som John bruger og hans det virker. Det gør dit
åbenbart ikke. Ikke et sted i bare dette indlæg kan man se andre navne/nick
end dit. Du kunne jo gå hen og blive sur på den forkerte hvis der var andre
der deltog i denne tråd.

Fra : pwh

Dato : 11-12-06 06:12

> [...]
> nogle ikke underskrev indlæggene med navn, det var da skift af emne
> så det gjorde noget, men det er måske kun ok når det er dig?

Prøver også lige igen.
> [...]
ikke ville underskrive sine indlæg.

> Det er det samme program som John bruger og hans det virker. Det gør

Tja, nu er du altså den først der har klaget.
Og du kender vel godt udtrykket med at man ikke skal
smide med sten hvis man bor i et glashus.

/Jens

Fra : C.H

Dato : 10-12-06 19:33

> Tror du ikke vi er voksne nok til at finde den grænse selv,
> jeg er da kommet her i gruppen de sidste 4 år,
> det ville jeg nok ikke have gjort hvis her var ubehageligt.

Så var min lille kommentar vist heller ikke værre... Ingen grund til at
hidse sig op

> [...]
> nok til at underskrive indlæggene med sit fornavn i det mindste,
> det irrerterer mig meget når folk ikke gør det.

Jamen brok du dig bare derudaf... Det skal da ikke skille os ad....

Jeg fornemmer at mit lille pip bliver taget noget mere nært end jeg havde
forestillet mig... Ihvertfald noget mere bogstavelig end det var ment.
Oplever jeg mon for første gang den omtalte indspisthed, og forskellen på
"nye" og "gamle" i gruppen?

CH

Fra : pwh

Dato : 10-12-06 20:02

> Så var min lille kommentar vist heller ikke værre... Ingen grund til
> at hidse sig op

Jeg føler da ikke at jeg har hidset mig op.
Jeg bryder mig da bare ikke om at blive kaldt racist (ved hvad du mente)
når jeg selv mente at jeg var humorist

> Jamen brok du dig bare derudaf... Det skal da ikke skille os ad....

Det skal det vel forhåbentligt ikke, det er vikårene ved at starte
en tråd, så må man tage hvad der kommer så længe det bliver
sagt på en pæn måde.

> Jeg fornemmer at mit lille pip bliver taget noget mere nært end jeg
> havde forestillet mig... Ihvertfald noget mere bogstavelig end det
> var ment.

Tja. det er jo det fandens med Usenet, man har jo kun det
skreve ord at holde sig til.
Og da der kun var en enkelt smiley til sidst i din posting,
jamen så må man gå ud fra at du mener hvad du skriver.

> Oplever jeg mon for første gang den omtalte indspisthed, og
> forskellen på "nye" og "gamle" i gruppen?

Der var jo også den mulighed at folk bare ikke var
enige med dig, og at vi trives helt fint med vores "racisme".

/Jens

Fra : C.H

Dato : 10-12-06 20:35

> [...]
>
> Der var jo også den mulighed at folk bare ikke var
> enige med dig, og at vi trives helt fint med vores "racisme".

Jeg har lige læst mit første indlæg igen - og jow, det lyder nok alvorligere
end jeg egentlig mente.... Men der er jo aldrig røg uden ild

Som sagt flere gange før så synes jeg da også der skal være plads til
venlige drillerier - tror bare jeg selv er løbet lidt træt i at mange tråde
ender i gniderier frem for drillerier Og det tillod jeg så at ytre mig
om.....
Men rigtigt - når nu det er kulturen herinde, og jeg er ganske grøn i denne
gruppe, så må jeg jo så tydeligvis se i øjnene, at kan jeg ikke lide lugten
i bageriet, så er jeg jo velkommen til at blive væk.... (Og jo, det er lidt
skarpt sat op, men hvad pokker - en god metafor er aldrig helt af vejen, og
herinde er denne gruppe er jo hårdfør )

Så lad os herfra sige, at denne tråd var et lille pip fra en ny om, hvordan
den specifikke kommunikationsform kan virke for andre end dem, der er helt
inde i kulturen. Hvad I gamle og garvede vil bruge det til er jo jeres sag -
jeg er glad, hvis det bare skaber en liiiille smule reflektion over
retorikken.......

Og så en smiley

CH

Fra : jopa

Dato : 10-12-06 20:23

C.H skriblede bla:

> Oplever jeg mon for første gang den omtalte indspisthed, og
> forskellen på "nye" og "gamle" i gruppen?

Nej der findes ingen inspisthed og alle er velkomne.
Det er jo logik at nogen kender hinanden bedre efter at have deltaget for
nogens vedkommende i årevis.

Der er da flere der har forsøgt at smide mig ud af gruppen eller direkte
truet mig og min hund, men jeg er her da stadig.
Nok fordi de ikke tør at besøge mig
Så inspiste nej.
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : C.H

Dato : 10-12-06 20:38

> [...]
>
> Der er da flere der har forsøgt at smide mig ud af gruppen eller direkte
> truet mig og min hund, men jeg er her da stadig.

Det har faktisk heller ikke været min oplevelse indtil nu - det var bare en
tanke der fløj i hovedet på mig mens jeg læste denne tråd... En lille
fornemmelse af undren over, at jeg overhovedet kunne tænke at jeres gængse
kommunikationsform måske noglegange blev i overkanten....
Men således kan vi jo alle fortolke det skrevne sprog som vi har lyst
til......

Pyt....

CH

Fra : Leyna

Dato : 10-12-06 23:21

On Sun, 10 Dec 2006 20:23:21 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk>
wrote:

>Der er da flere der har forsøgt at smide mig ud af gruppen eller direkte
>truet mig og min hund, men jeg er her da stadig.

Det irriterer nig helt enormt at jeg slet ikke har nogen erindring om
at nogen har forsøgt at smide dig ud... men jeg gider ikke rode alle
de gamle støvede arkiver igennem, og da det alligevel ikke lykkedes,
så må du jo være hårdfør!

Fra : jopa

Dato : 11-12-06 00:00

Leyna skriblede bla:

> [...]
> at nogen har forsøgt at smide dig ud... men jeg gider ikke rode alle
> de gamle støvede arkiver igennem, og da det alligevel ikke lykkedes,

Eller ligeglad
Der var en gang en der ville komme forbi og stene Milo, og jeg fortalte ham
han var velkommen og nok kun nåede at smide en enkelt.
Så var der en der truede med at sende dyrenes befrielsesfront hjem for at
befri Milo tror jeg nok.
Jeg gav enda vedkommende min adresse og glædede mig over at få besøg

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 11-12-06 05:05

On Sun, 10 Dec 2006 23:59:39 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk>
wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Eller ligeglad
>Der var en gang en der ville komme forbi og stene Milo, og jeg fortalte ham
>han var velkommen og nok kun nåede at smide en enkelt.

Det var vist fordi du snakkede om at Milo fik lov til at æde alle de
katte han ville. Men synes dog at det fortæller mere om ham end om
dig, hvis han virkelig kunne finde på at stene et levende dyr, der jo
blot følger sine instinkter...

>Så var der en der truede med at sende dyrenes befrielsesfront hjem for at
>befri Milo tror jeg nok.
>Jeg gav enda vedkommende min adresse og glædede mig over at få besøg

Det kan jeg ose godt huske, men var det ikke mest for sjov?
Jeg kan dog ikke huske at nogen har forsøgt at få dig smidt ud...

Fra : pwh

Dato : 11-12-06 06:15

Leyna wrote:
> Jeg kan dog ikke huske at nogen har forsøgt at få dig smidt ud...

Ideen er da ellers ikke dårlig

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 10-12-06 18:39

pwh skrev:

> Det ægrer mig at skrive det,
> men han har altså en utrolig flot pels.
> Er du sikker på at han ikke Barfer

Psst. John er iflg sin hjemmeside god til bl.a. Photoshop. Gad nok vide
hvordan kræet ser ud i virkeligheden?

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 10-12-06 18:47

Kim Christensen skriblede bla:

> Psst. John er iflg sin hjemmeside god til bl.a. Photoshop. Gad nok
> vide hvordan kræet ser ud i virkeligheden?

Ja det kan faktisk lade sig gøre at pynte lidt på billederne
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 10-12-06 21:55

pwh skrev:

> Han ville garateret værer god og varm under dynen
> her om vinteren.

Nu ved vi jo af gode grunde ikke om Milo tisser i sengen om natten,
fordi den stakkels hund ligger ude og fryser i stedet. Forudsat han
ikke gør, vil det sikkert være meget rart. Men du er jo vist vant til
den slags med Angel?
Jeg foretrækker nu mine to børster, de er ikke utætte, og deres
ører holder ikke dynen svævende i 40 cm's højde, for så går varmen
fløjten.

Milo som frakke! Ja, det kunne være alle tiders! Se katte, Jerhovas
Vidner, hundeejere, og postbude flygte i vild panik når man kommer hen
ad gaden!.

Hilsen Kim

Fra : Kim Christensen

Dato : 11-12-06 08:55

Leyna skrev:

> Det kan jeg ose godt huske, men var det ikke mest for sjov?
> Jeg kan dog ikke huske at nogen har forsøgt at få dig smidt ud...

Ved nærmere eftertanke, ingen har hørt til vedkommende siden. Det kan
man jo så fundere over hvorfor? De turde ikke alligevel? Det blev Milo
der befriede Dyrenes Befrielsesfront i stedet?
Gruppen her ville helt sikkert blive kedelig hvs ikke John og Milo var
her.

Hilsen Kim