sata driver til Asus board please helpppp
Fra : MM

Dato : 09-12-06 19:56

Hejsa

er ved at installere min pc med mb A8N-VM CSM´men windows kan ikke finde min
disk, jeg mangler driveren oem driveren for at den kan genkende den hvad gør
jeg ? kan ikke finde den på asus hjemmeside

mvh
michael

Fra : M.N.

Dato : 09-12-06 20:53

"MM" <sjus@hotmail.com44> skrev i en meddelelse
> [...]
> min disk, jeg mangler driveren oem driveren for at den kan genkende den
> hvad gør jeg ? kan ikke finde den på asus hjemmeside

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-dk

Find dit bundkort og hent den under "Utilities"

Mogens

Fra : MM

Dato : 09-12-06 22:17

hmm måske jeg bare skulle tage og vågne op .. takker for hjælpen